بازی هولوگرام دارM.G. Rising Revengeance برای PC

هنوز نظری برای این کالا ثبت نشده است

خرید کالا
شناسه‌ی کالا
1669

ناموجود

معرفی

عنوان محصول : بازی اورجینال M.G. Rising Revengeance  

پلتفرم اجرایی : لپ تاپ و کامپیوتر

سبک : اکشن ماجرایی

3 دی وی دی 9 گیگ

اورجینال هولوگرام دار با شماره مجوز تولید  :  93/1365/ن م

 

بررسی تخصصی

اتوران اختصاصی پیشرفته، نصب آسان بدون نیاز به کرک

در بازی های گرافیک بالا پیش از اقدام به نصب بازی از نصب بودن تمامی موارد زیر اطمینان حاصل نمایید :

1 - ویندوز 64 بیت 2 - آخرین ورژن درایور کارت گرافیک 3 - تمام ورژن های C++ از 2005 تاکنون 4 - آخرین ورژن DIRECTX

5 - آخریین ورژن NET FRAMWORK و آخرین ورژن STEAM


 

در ابتدا قرار بود که داستان MGR بین نسخه های 2 و 4 باشد، اما همان طور که گفتیم، تغییر استودیوی سازنده باعث شد تا داستان نیز عوض شود. بازی در سال 2018 رخ می دهد، جایی که رایدن (Raiden) دوباره وارد ماجراجویی تازه ای می شود. او اکنون برای شرکتی به نام Maverick Enterprises کار می کند و وظیفه آموزش نیروهای نظامی جدید و محافظت از نخست وزیر یک کشور آفریقایی به نام انمانی (N’Mani) را به عهده گرفته است. او با فعالیت هایش توانسته تا کشورش را از شر جنگ داخلی نجات دهد و مزه آرامش را به مردم بچشاند، اما در این بین گروه تروریستی ای پدیدار شده اند که با شرایط موجود در این کشور مخالف هستند و منافع خود را در خطر می بینند.
این موضوع باعث می شود تا آن ها نخست وزیر را گروگان بگیرند. رایدن سعی می کند تا مانع این کار شود، اما رئیس این گروه تروریستی که ساندانر (Sundowner) نام دارد، نخست وزیر را می کشد و از طرف دیگر یکی از افراد او به نام ساموئل رودریگز (Samuel Rodriguez) که شباهت زیادی به شخصیت ومپ (Vamp) دارد، در یک درگیری نفس گیر با رایدن، یک دست او را قطع کرده و چشم چپش را کور می کند. چند هفته ای از این ماجرا می گذرد و رایدن به واسطه کمک های دکتر ویللم ویت (Wilhelm “Doktor” Voigt) صاحب تجهیزات Cyborg جدیدی چون که یک دست رباطی و زرهی قوی تر می شود.
رایدن برای گرفتن انتقام از ساندانر و گروهش، راهی مناطقی می شود که این افراد در آنجا دست به فعالیت های مشکوکی زده اند. در این بین، رایدن متوجه می شود که این گروه قصد دارد تا یک ارتش Cyborg بسیار بزرگ را تشکیل دهد که دارای مغز انسان هستند. این گروه کودکان بی سرپرست را می دزدند و از اعضای بدن آن ها را برای به خلق این ارتش استفاده می کنند. رایدن که در دوران کودکی همانند این بچه ها یتیم بوده، تصمیم می گیرد تا از بروز چنین اتفاقی جلوگیری کند.
داستان بازی به اندازه نسخه های قبلی Metal Gear هیجان انگیز نیست، اما با توجه به تغییر سبک این بازی و شخصیت اصلی آن جذاب به نظر می رسد و می تواند شما را پای بازی نگه دارد. البته باز هم در قسمت کارگردانی و صحنه پردازی ها این بازی نمی تواند به ساخته های خود کوجیما (Kojima) برسد و ضعف های زیادی در آن دیده می شوند. از روند بازی کاملاً معلوم است که توسط سازندگان ژاپنی ساخته شده است. در حالیکه عناوینی مانند DmC دیگر آن حال هوای شرقی خاص خود را ندارند، MGR به خوبی توانسته خودش را نشان داده و بگوید که ژاپنی ها هنوز می توانند بازی های Hack and Slash بسیار زیبا با المان های سینمایی هیجان انگیز خلق کنند.


 

حداقل سیستم مورد نیاز:
OS: XP or Vista or 7 or 8
Processor: Intel Core i5 2400
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Nvidia Geforce GTS 450
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 25 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card

ثبت نقد و بررسی

امتیاز و دیدگاه کاربران

از مجموع ۰ امتیاز
شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید
خرید کالا
شناسه‌ی کالا
1669
۰
۰
ورود/ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید

رمز عبور خود را وارد نمایید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
لطفا کد یکبار رمز ارسال شده به ایمیل یا موبایل خود را وارد کنید
شما قبلا وارد شده اید