بازی هولوگرام دارMetal Gear Solid 2 برای PC

هنوز نظری برای این کالا ثبت نشده است

خرید کالا
شناسه‌ی کالا
01448

ناموجود

معرفی

عنوان محصول : بازی اورجینال Metal Gear Solid 2 Substance

پلتفرم اجرایی : لپ تاپ و کامپیوتر

سبک : اکشن ماجرایی

2 دی وی دی

اورجینال هولوگرام دار با شماره مجوز تولید  : 94/59/ن م

 

بررسی تخصصی

نصب آسان بدون نیاز به کرک، به همراه کد تقلب

اتوران اختصاصی پیشرفته


حداقل سیستم مورد نیاز Metal Gear Solid 2 Substance :

Processor: Pentium 3 @ 800 MHz
Memory: 128 MB 256 for Windows 2000/XP
Hard Drive: 3.9 GB Free
Video Memory: 32 MB
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 8.1

 


 

بازی Metal Gear Solid 2 Substance یکی از بازی های سبک اکشن، ماجرایی و جهان باز است که توسط Konami Computer Entertainment Japan طراحی و ساخته شده و برای اولین بار در سال 2002 کمپانی مشهور و معروف Konami آن را منتشر کرد.این بازی در اصل ادامه سری بازی های Metal Gear Solid بود که توسط Hideo Kojima تولید شده بود. داستان از دو سال قبل آغاز می شود درست زمانی که اسنیک درحال تحقیق در مورد پروژه متال گیر بوده و برای به دست آوردن اطلاعات وارد کشتی روسی می شود. او باید چندین تصویر از این پروژه متال گیر گرفته و از طریق اینترنت برای اتوکان بفرستد. در حین انجان دادن این کار ناگهان چالاچاسکا که یکی از رئیس های روسی بازی است وارد اتاق شده و با اسنیک درگیر می شود. چالاچاسکا سوار بر متال گیر با اسنیک مبارزه می کند و ناگهان اسنیک به اعماق آب کشیده می شود.

بازی کامپیوتر Metal Gear Solid 2 Substance متال گیر سالید 2 ذات یکی از بازی های سبک اکشن , ماجرایی و جهان باز است که توسط Konami Computer Entertainment Japan طراحی و ساخته شده و برای اولین بار در سال 2002 کمپانی مشهور و معروف Konami آن را برای پلتفرم Xbox منتشر کرد . وقتی کمپانی سازنده با استقبال بی نظیری که از طرف گیمرها روبرو شد تصمیم گرفت تا این بازی را برای سایر پلتفرم ها منتشر کند و در سال 2003 بود که این بازی برای PC منتشر شد . این بازی در اصل ادامه سری بازی های Metal Gear Solid بود که توسط Hideo Kojima کارگردانی و تولید شده بود . داستان از دو سال قبل آغاز می شود درست زمانی که اسنیک درحال تحقیق در مورد پروژه متال گیر بوده و برای به دست آوردن اطلاعات وارد کشتی روسی می شود . او باید چندین تصویر از این پروژه متال گیر گرفته و از طریق اینترنت برای اتوکان بفرستد . در حین انجان دادن این کار ناگهان چالاچاسکا که یکی از رئیس های روسی بازی است وارد اتاق شده و با اسنیک درگیر می شود . چالاچاسکا سوار بر متال گیر با اسنیک مبارزه می کند و ناگهان اسنیک به اعماق آب کشیده می شود . همه گمان می کنند اسنیک مرده است به همین خاطر دو سال پس از این اتفاق , فردی با نام جک رایدن که یک غواص نیروی دریایی است , جای اسنیک را گرفته و به انجام ماموریت های مختلفی که از طرف مافوق خود دریافت می کند , می پردازد . در بازی ماموریت های مختلفی وجود دارد که باعث جذابیت هرچه بیشتر بازی شده است . ماموریت های بازی به شرح زیر است :

Photo Mode : باید عکس هایی از مکان های خاص توسط پلیر گرفته شود .

Bomb Disposal mode : در برخی از مواقع باید بمب هایی را با استفاده از اسپری خنک سازی خنثی و آن را از بین ببرید .

Weapon mode : ماموریت های استاندارد VR که شامل آموزش تمامی سلاح ها است .

Sneaking mode : ماموریت هایی که به صورت مخفیانه باید انجام شوند .

همچنین در بازی رئیس هایی وجود دارند که می توانید با اسنیک و یا رایدن با آنها مبارزه کرده وشکستشان دهید . گرافیک بازی قابل قبول بوده و بسیار روان است همچنین تمامی جزئیات با بیشترین دقت طراحی شده است . هوش مصنوعی بازی بسیار قوی بوده به طوری که دشمنان با دیدن شما سایر نیروها را خبر کرده و به سمت شما یورش می آورند البته برای جلوگیری از این کار می توانید به بیسیم دشمن شلیک کرده و بیسیم او را نابود کنید . اگر تا به حال این بازی را تجربه نکرده اید پیشنهاد می کنم برای یکبار هم که شده این بازی را انجام داده تا از یکی از بهترین بازی های تاریخ بازیسازی بی بهره نمانید

ثبت نقد و بررسی

امتیاز و دیدگاه کاربران

از مجموع ۰ امتیاز
شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید
خرید کالا
شناسه‌ی کالا
01448
۰
۰
ورود/ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید

رمز عبور خود را وارد نمایید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
لطفا کد یکبار رمز ارسال شده به ایمیل یا موبایل خود را وارد کنید
شما قبلا وارد شده اید