آموزش صفر تا صد و آموزش گام به گام تری دی مکس 2016 3D MAX

هنوز نظری برای این کالا ثبت نشده است

خرید کالا
شناسه‌ی کالا
1420

ناموجود

معرفی

عنوان محصول : آموزش صفر تا صد و آموزش گام به گام تری دی مکس 2016 و بالاتر

پلتفرم اجرایی : لپ تاپ و کامپیوتر

 آموزش سطح یک جهانی به زبان فارسی

پکیچ اورجینال شامل 2DVD

همراه با نسخه کامل نرم افزار نرم افزار Autodesk 3DS Max 2016 SP1- ویرایش 64 بیتی سرویس پک 1

 

 

 

بررسی تخصصی

همراه با کلکسیون تمامی فایلهای Sample رسمی تری دی مکس 2016

همراه با کلکسیون بهترین و گرانقیمت ترین پلاگین های Autodesk 3DS Max 2016

Autodesk 3DS Max Essential Training

- 11 ساعت آموزش فارسی صفر تا صد نرم افزار تری دی مکس 2016 از آشنایی مقدماتی با محیط و تمام ابزارها تا ساخت آثار سه بعدی بی نظیر ...
- آموزش فوق العاده کاربردی و سطح یک جهانی برگرفته از اساتید مطرح گرافیک سه بعدی دنیا - برای اولین بار در ایران - (دوبله شده به فارسی توسط متخصصین گرافیک سه بعدی ایرانی)
* شامل دوره آموزشی فارسی و مثال محور : "کلیات و آموزش گام به گام تری دی مکس 2016" - 3DS Max 2016 Essential Training - متشکل از 150 درس آموزشی فارسی
- همراه با سورس ارزشمند تمام پروژه های آموزشی فارسی
- بسته ای عالی برای تمام علاقمندان به گرافیک سه بعدی و 3D کارها ...

دوره آموزشی فارسی “کلیات و آموزش گام به گام تری دی مکس 2016 “
Autodek 3DS Max 2016 Essential Training
طراحی مدل های سه بعدی و انیمیشن را از همین روز در 3ds Max 2016 آغاز کنید.
مناسب ترین تکنیک های مدلینگ اشکال، کاراکترها و محیط را از Spline ها و NURB ها گرفته تا سطوح چندضلعی یاد بگیرید و سپس ساخت و پیاده سازی سلسله مراتب ها، متحرک سازی توسط فریم های کلیدی، اشکال منحنی و اعمال محدودیت و وابستگی ها را فرا بگیرید.
در این مجموعه همچنین به بررسی تنظیم دوربین ها، نورپردازی صحنه ها و ساخت متریال ها توسط Slate Material Editor خواهیم پرداخت و در نهایت تنظیمات رندر و خروجی گیری سخت افزاری و نرم افزاری، اعمال موشن بلور برای واقعی تر به نظر رسیدن پروژه، نورپردازی غیرمستقیم و عمق میدان را بررسی خواهیم کرد.

عناوین و سرفصل های این دوره آموزشی:
مقدمه
خوش آمد گویی
استفاده از فایل های تمرینی
فصل 1- آغاز به کار
استفاده از پوشه های پروژه
سفارشی سازی رابط کاربری و پیش فرض ها
بررسی تنظیمات
فصل 2- رابط کاربری
آشنایی با رابط کاربری
استفاده از پنل های Create و Modify
تنظیمات و تغییرات در Viewport
انتخاب واحدهای اندازه گیری
کنترل نمایش Grid ها
کار با رابط نمایشی
استفاده از کلیدهای میان بر
تغییرات در اشکال
استفاده از Mode های Shading
تنظیم رابط نمایشی
فصل 3- مقدمات مدل سازی
ایجاد Image Plane
کنترل تنظیمات نمایش
ایجاد اشکال اولیه
کار با Scene Explorer
درک مفهوم Level of Detail
کار با Modifier Stack
درک مفهوم وابستگی ها
باز کردن Modifier stack
فصل 4- مدل سازی چند ضلعی
استفاده از Ribbon با اضلاع قابل ویرایش
کار با Subobject ها
اتصال رئوس ها و گوشه ها
انتخاب مرکز تغییر شکل
جزئیات بخشی توسط Cut و Remove
جزئیات بخشی توسط QuickSlice
استفاده از انتخاب نرم
Facet کردن گوشه ها توسط Chamfer
کار با انتخاب گر پنجره ای و Crossing
کار با Paint Selection
ترکیب اشکال توسط Attach
اتصال المان ها توسط Bridge
منشعب کردن چند ضلعی ها توسط Extrude
نرم و سخت کردن گوشه ها
فصل 5- مدل سازی سطحی Subdivision
درک مفهوم سطوح Subdivision
ایجاد یک شکل با ضلع قابل ویرایش
افزودن فرم دهنده ی قرینه ساز
افزودن فرم دهنده ی OpenSubDiv
درشت کردن نسبت ها
افزودن جزئیات با Extrude
درج گوشه ها توسط Cut و SwiftLoop
محدود و وابسته سازی تغییرات Sub-Object ها
پر کردن درزها
نهایی سازی Subdivision ها
فصل 6- مدل سازی با شکل آزاد
حجاری با Paint Deform
استفاده از براش های Noise و Relax
تنظیمات Paint
کنترل تنظیمات براش
مطابقت یک شی با دیگری
حجاری توسط براش های Conform Transform
کپی با Object Paint
تعیین محل اشکال با Select و Place
فصل 7- مدل سازی Spline
ایجاد یک خط
جا به جایی Pivot Point
چرخش یک سطح توسط فرم دهنده یا اصلاح گر Lathe
استفاده از انواع متفاوت راس ها
استفاده از محدودسازی های ابعاد
گسترش یک Spline
Snap کردن یک Arc
ترکیب Spline ها توسط Attach و Merge
گرد کردن گوشه ها توسط Fillet
آفست کردن یک Spline توسط Outline
تنظیم سطح جزئیات توسط Interpolation
فصل 8- مدل سازی NURBS
ایجاد منحنی های NURBS
درک مفهوم NURBS
تبدیل اشکال به NURBS
کپی Subobject ها
ایجاد سطح U Loft
باز سازی منحنی ها
تنظیم Surface Approximation
گروه بندی اشکال
فصل 9- سلسله مراتب ها
درک مفهوم سلسله مراتب ها
جا به جایی و چرخش Pivot Point ها
درک مفهوم سیستم های Coordinate
تنظیم ترتیب ابعاد برای چرخش
لینک کردن اشکال
کار با نمای شماتیک
قفل کردن تغییر شکل
اجتناب از مشکلات کار با Scale
فصل 10- طراحی موشن گرافیک 3 بعدی
خروجی گرفتن از مسیرهای Adobe Illustrator
وارد کردن مسیرهای Illustrator به 3ds Max
طراحی یک متن
اعمال فرم دهنده ی Bevel
نمونه سازی فرم دهنده ها
ویرایش Spline متن
Clip کردن محیط نمایشی
کنترل سطح جزئیات
ویرایش چند ضلعی ها
فصل 11- مقدمات طرح بندی و دوربین
Merge کردن صحنه ها
مدیریت لایه های نمایشی
ایجاد دوربین Target
روشن کردن Safe Frame ها
انتخاب نسبت ابعاد تصویر در تنظیمات رندر
تنظیم میدان نمایش
استفاده از دوربین آزاد
فصل 12- انیمیشن فریم کلیدی
تنظیمات زمانی
انتخاب فیلترهای Set Key
ایجاد فریم های کلیدی در حالت Set Key
ویرایش فریم های کلیدی در خط زمان
ویرایش محل کلید ها توسط Trajectory ها
ویرایش منحنی ها در Curve Editor
ایجاد فریم های کلیدی در حالت Auto Key
طراحی انیمیشن در Pass ها
ویرایش فریم های کلیدی در Dope Sheet
فصل 13- کنترل کننده ها و محدودساز ها
درک مفهوم کنترل کننده ها
اعمال یک محدودساز لینکی
افزودن Link Target در پنل Motion
متحرک سازی اشکال محدودشده
محدودسازی انیمیشن به یک مسیر
فصل 14- مقدمات نورپردازی
درک مفهوم نورپردازی CG
ایجاد یک Target Spotlight
تنظیم شدت و رنگ
تنظیم Hotspot و Falloff
اصلاح Gamma
مشاهده پیش نمایش رندر ها توسط ActiveShade
کنترل کردن کنتراست و هایلایت ها
انتخاب نوع سایه
بهینه سازی نقشه سایه
بهینه سازی سایه های محیطی
ایجاد نورهای Omni fill
استفاده از Light Explorer
استثنا کردن اشکال از نورها
فصل 15- مقدمات متریال ها
استفاده از Slate Material Editor
انتخاب متریال و انواع Shading
کار با متریال های صحنه
تنظیم پارامترهای Specular
انتساب متریال های Multi و Sub-Object
فصل 16- Map کردن Texture ها
اعمال Map های با روال 3 بعدی
کار با تصاویر Bitmap
پیگیری Asset های صحنه
Project کردن UVW Mapping
استفاده از اندازه Map های دنیای واقعی
Map کردن یک کانال Bump
افزودن بازتاب ها به یک Map از نوع Raytrace
Paint کردن اشکال توسط Canvas های محیط نمایشی
فصل 17- اولیه های رندر
انتخاب یک رندر کننده
انتخاب تنظیمات Quicksilver
فعال سازی Motion Blur در رندر کننده نرم افزاری
رندر کردن سکانس های تصویری
اجرای سکانس های تصویری در اجرا کننده RAM
فصل 18- رندر کردن توسط Mental Ray
کنترل کردن نمونه کیفیت Mental Ray
بهینه سازی و تنظیم Final Gather
فعال سازی Motion Blur در Mental ray
بلور کردن فاصله ای توسط عمق میدان
فصل 19- نتیجه گیری

ثبت نقد و بررسی

امتیاز و دیدگاه کاربران

از مجموع ۰ امتیاز
شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید
خرید کالا
شناسه‌ی کالا
1420
۰
۰
ورود/ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید

رمز عبور خود را وارد نمایید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
لطفا کد یکبار رمز ارسال شده به ایمیل یا موبایل خود را وارد کنید
شما قبلا وارد شده اید