معرفی
عنوان محصول : آموزش Inventor 2016 بهکامان
پلتفرم اجرایی : لپ تاپ و کامپیوتر
مالتی مدیا به همراه نرم افزار
مدت زمان آموزش : 10 ساعت
پکیچ اورجینال شامل 1 DVD
عنوان محصول : آموزش Inventor 2016 بهکامان
پلتفرم اجرایی : لپ تاپ و کامپیوتر
مالتی مدیا به همراه نرم افزار
مدت زمان آموزش : 10 ساعت
پکیچ اورجینال شامل 1 DVD
سرفصل موضوعات مجموعه آموزشی Inventor 2016
1) مقدمه ای بر نرم افزار ، تاریخچه و آشنایی با ساختار برنامه
2) مروری گذرا بر محیط برنامه
3) آشنایی با نحوه ایجاد انواع مختلف پروژه های طراحی و ساخت
4) آشنایی با اصول اولیه در ترسیمات دوبعدی – ایجاد پاره خط و انواع منحنی
5) آشنایی با مجموعه ابزارهای مربوط به مدیریت بصری در فضای ترسیمات
6) آشنایی با اصول اولیه در ترسیمات دوبعدی – نحوه ترسیم دایره و بیضی
7) آشنایی با اصول اولیه در ترسیمات دوبعدی – نحوه ترسیم کمان به حالت های مختلف
8) آشنایی با اصول اولیه در ترسیمات دوبعدی – نحوه ترسیم مستطیل ، چند ضلعی و انواع شیار
9) آشنایی با اصول اولیه در ترسیمات دوبعدی – نحوه گرد کردن گوشه ها و پخ زدن آنها
10) آشنایی با اصول اولیه در ترسیمات دوبعدی – نحوه نوشتن متن و درج نقطه
11) آشنایی با تعریف و نحوه ایجاد یک Block
12) آشنایی با نحوه استفاده از دستورات ویرایشی – دستور Move
13) آشنایی با نحوه استفاده از دستورات ویرایشی – دستور Copy
14) آشنایی با نحوه استفاده از دستورات ویرایشی – دستور Rotate
15) تمرین عملی در محیط دوبعدی – ترسیم یک شکل با واحد متریک و مقید سازی آن توسط قیدها
16) تمرین عملی در محیط دوبعدی – ترسیم یک شکل ترکیبی مقید شده در واحد متریک
17) مدل سازی سه بعدی – آشنایی با نحوه ایجاد احجام ترکیبی و استفاده از دستور Extrude
18) مدل سازی سه بعدی – آشنایی با نحوه استفاده از دستور Revolve
19) پروژه سه بعدی – طراحی اولیه ، ساخت قطعه قالبی و صیقلی کردن لبه ها – بخش اول
20) پروژه سه بعدی – طراحی و ساخت قطعه قالبی ، توخالی کردن مدل و ایجاد پایه های پیچ – بخش دوم
21) پروژه سه بعدی – طراحی و ساخت قطعه قالبی ، ایجاد حفره ها و سوراخکاری – بخش سوم
22) مدیریت بصری پروژه - آشنایی با نحوه استفاده از مجموعه دستورات نور ، سایه و Visual Style
23) پروژه سه بعدی – طراحی و ساخت لاستیک با ترسیمات و دستورات 2 و 3 بعدی
24) پروژه سه بعدی – طراحی و ساخت یک قطعه دارای سطوح نرم و صیقلی
25) استفاده از محیط ورق کاری – طراحی و ساخت یک قطعه خم کاری شده – بخش اول
26) استفاده از محیط ورق کاری – طراحی و ساخت یک قطعه خم کاری شده – بخش دوم
27) نحوه استفاده از داده ها و پارامترها – پروژه طراحی و ساخت یک ظرف به صورت پارامتریک
28) آشنایی با نحوه استفاده از Feature ها بخش اول
29) آشنایی با نحوه استفاده از iFeature ها بخش دوم
30) استفاده از محیط مونتاژ – طراحی و ساخت قطعه شفت ، چرخ دنده و هزارخاری – بخش اول
31) استفاده از محیط مونتاژ – طراحی و ساخت قطعه شفت ، چرخ دنده و هزارخاری – بخش دوم
32) آشنایی با نحوه تهیه نقشه و نماگیری از قطعه شفت طراحی شده در محیط مونتاژ
33) آشنایی با نحوه تهیه نقشه و نماگیری از قطعات موجود در کتابخانه داخلی برنامه
34) آشنایی با نحوه ایجاد نمای انفجاری و انیمیشن از قطعات مونتاژ شده
35) پروژه عملی برای آشنایی با نحوه استفاده از قابلیت های مربوط به طراحی سازه های فولادی – بخش اول
36) پروژه عملی برای آشنایی با نحوه استفاده از قابلیت های مربوط به طراحی سازه های فولادی – بخش دوم