معرفی
عنوان محصول : آموزش VRAY3 بهکامان
پلتفرم اجرایی : لپ تاپ و کامپیوتر
مدت زمان آموزش : 10 ساعت
سبک آموزش : مالتی مدیا
2 دی وی دی
به همراه نرم افزار
عنوان محصول : آموزش VRAY3 بهکامان
پلتفرم اجرایی : لپ تاپ و کامپیوتر
مدت زمان آموزش : 10 ساعت
سبک آموزش : مالتی مدیا
2 دی وی دی
به همراه نرم افزار
مباحث آموزشی
001 – مقدمه و آشنایی با موتور (Plugin) VRay در نرم افزار 3Ds Max
002 – بررسی و معرفی امکانات جدید در VRay
003 – ساخت مدل اولیه ، نورپردازی و رندر توسط VRay
004 – نورپردازی صحنه و استفاده از منبع نور VRay Sun
005 – بررسی تنظیمات VRay در کادر محاوره ای Render Setup
006 – بررسی تنظیمات VFB (VRay Frame Buffer)
007 – بررسی تنظیمات VRay در قسمت Image Sampler
008 – بررسی تنظیمات VRay در قسمت Global Switching
009 – بررسی مبحث روشنایی های غیر مستقیم و عناصر وابسته (GI)
010 – بررسی تنظیمات مربوط به جهش های نور و روشنایی
011 – بررسی روش های محاسباتی برای حصول بهترین نتیجه نور پردازی (Irradiance Map)
012 – بررسی تکنیک های محاسباتی برای روشنایی سراسری صحنه (Light Cache)
013 – بررسی تنظیمات Brute Force , Bounces
014 – بررسی تنظیمات Photon Map و Brute Force
015 – بررسی تنظیمات Caustics در قالب یک تمرین ساده (بخش اول)
016 – بررسی تنظیمات Caustics در قالب یک تمرین ساده (بخش دوم)
017 – بررسی تنظیمات موجود در رول آوت Environment
018 – بررسی تنظیمات موجود در رول آوت Global DMC
019 – بررسی تنظیمات موجود در رول آوت Color Mapping
020 – بررسی تنظیمات موجود در رول آوت Default Displacement
021 – بررسی تنظیمات موجود در رول آوت System (بخش اول)
022 – بررسی تنظیمات موجود در رول آوت System (بخش دوم)
023 – آشنایی با VRay Fur و نحوه ساخت مدل یک فرش
024 – آشنایی با نحوه استفاده از موضوعات VRay Proxy
025 – آشنایی با نحوه استفاده از موضوعات VRay Plane , VRay Sphere
026 – آشنایی با VRay Lights برای ایجاد منابع نور در صحنه (بخش اول)
027 – آشنایی با VRay Lights برای ایجاد منابع نور در صحنه (بخش دوم)
028 – بررسی مبحث متریال های VRay و نحوه ساخت و استفاده از آنها
029 – جمع بندی مطالب و پروژه رندر و شبیه سازی یک خودروی لوکس (خروجی مشابه با واقعیت)