آموزش صفر تا صد سوئیفت و برنامه نویسی اپل Swift Programming

هنوز نظری برای این کالا ثبت نشده است

خرید کالا
شناسه‌ی کالا
2472

ناموجود

معرفی

عنوان محصول : آموزش صفر تا صد سوئیفت و برنامه نویسی اپل Swift Programming 

پلتفرم اجرایی : لپ تاپ و کامپیوتر

آموزش سوئیفت برای برنامه نویسی اپل برای دستگاههای آیفون، آی مک، اپل واچ ، آی تی وی و ..

آموزش Swift ، انقلابی در زبانهای برنامه نویسی موبایلی دنیا

آموزش Swift به صورت گام به گم – سوئیفت نسخه 2 و نسخه 3

سطح مقدماتی – پیشرفته

پکیج اورجینال شامل DVD نه گیگابایتی

 

 

بررسی تخصصی


توجه مهم :
برنامه نویسی اپل فقط در محیط سیستم عامل مکینتاش OS X امکان پذیر است و نرم افزار های برنامه نویسی اپل در محیط ویندوز نصب نمی شوند !
پس برای برنامه نویسی سوئیفت و نصب نرم افزار XCode باید حتما از سیستم عامل مکینتاش استفاده کنید
ولی آموزشهای این مجموعه هم در محیط ویندوز و هم در محیط مک قابل مشاهده هستند !

ویژگی های اصلی مجموعه آموزشی صفر تا صد سوییفت و برنامه نویسی اپل :

– 400 دقیقه آموزش فارسی زبان برنامه نویسی سوئیفت از آشنایی مقدماتی تا انجام پروژه های مختلف .
– آموزش فوق العاده کاربردی و سطح یک جهانی دوبله شده از اساتید برنامه نویسی برنامه نویسی دنیا – برای اولین بار در ایران – (دوبله شده به فارسی توسط متخصصین برنامه نویسی ایرانی)
* شامل 2 دوره آموزشی فارسی و مثال محور :
دور آموزشی  ” کلیات آموزش سوئیفت 2 ” – Swift 2 Essential Training
دور آموزشی  ” نگاه اولیه به آموزش سوئیفت 3 ” – Swift 3 First Look
– همراه با سورس ارزشمند پروژه های آموزشی فارسی
– به علاوه بیش از 30 ساعت آموزش های تخصصی Swift از شرکت Lynda به زبان انگلیسی و با زیرنویس انگلیسی
– همراه با نرم افزار Swift v7.3.1 مخصوص مکینتاش
– بسته ای عالی برای تمام علاقمندان به برنامه نویسی

سوئیفت چیست ؟ What is Swift Programming Language

‍‍‍‍‍‍سویفت یک زبان برنامه‌نویسی چند شیوه‌ای و از نوع کامپایلری است که برای توسعهٔ iOS، macOS، watchOS و tvOS توسط شرکت اپل ساخته‌شده است. سویفت برای کار با فریمورک‌های Cocoa و Cocoa Touch اپل و تعامل با حجم عظیمی از کدهای Objective-C نوشته شده برای محصولات اپل طراحی شده است. سویفت می‌خواهد جلوی خطاهای برنامه‌نویسی را بیشتر بگیرد و امنیت بیشتری نسبت به Objective-C داشته باشد و در عین حال نگارش مختصرتر و کوتاه‌تری داشته باشد. این زبان توسط کامپایلر LLVM که درون برنامهٔ Xcode قراردارد (و برای لینوکس بصورت برنامهٔ جدا در دسترس است) ساخته می‌شود و سپس از runtime زبان Objective-C بهره می‌برد که اجازه می‌دهد کدهای سویفت کنار کدهای C، C++ و Objective-C در کنار هم در یک برنامه اجرا شود.
سویفت از مفاهیم پایه‌ای پشتیبانی می‌کند که زبان Objective-C را انعطاف‌پذیر (مخصوصا در dynamic dispath و late binding) و قابل گسترش نموده است. این امکانات بعنوان تعادل کارایی و امنیت معروف هستند و سویفت برای حل آن طراحی شده است. برای امنیت، سویفت یک سیستم معرفی کرده که به رفع خطاهای رایج برنامه‌نویسی مانند اشاره‌گرهای خالی، کمک می‌کند، همچنین نگارش‌های ساده‌تر برای سهولت در خواندن کد نیز معرفی شده است. برای مشکلات کارایی، اپل تلاش قابل توجهی برای بهینه‌سازی انجام داده که سربار فراخوانی متدها را از بین می‌برد و فرایند را ساده‌تر می‌کند. اساساً سویفت مفهوم گسترش قراردادی (protocol extensibility) را دربرمی‌گیرد که به تایپ‌ها، ساختارها و کلاس‌ها می‌توان افزود. اپل این قابلیت را بعنوان یک تغییر جدی در شیوهٔ برنامه‌نویسی می‌داند و به عنوان «برنامه‌نویسی قرارداد محور» از آن یاد می‌کند.

دوره آموزشی فارسی ” کلیات آموزش سوئیفت 2 ”
Swift 2 Essential Training

شرکت اپل در ژوئن سال 2014 Swift را معرفی کرد و آن را به عنوان Objective C بدون C توصیف کرد. اما Swift 2 که در ژوئن سال 2015 معرفی شد، از منشا Objective C خودش فاصله گرفته و به عنوان یه زبان برنامه نویسی مدرن، پیشرفت های نوآورانه ای داشته است که امن، سریع و رسا است. در این دوره تک تک عناصر اصلی این زبان را پوشش می دهیم و به شما می گوییم که برای حرفه ای شدن در برنامه نویسی با Swift چه چیزهایی را باید بدانید، از مفاهیم و تکنیک ها گرفته تا کدنویسی. در این دوره انواع داده ها، عبارات کنترلی، توابع، کلاس ها و ساختارها و مباحث دیگری را پوشش می دهیم.
با اتمام این دوره شما آماده استفاده از Swift برای ساخت برنامه های iPhone و iPad، Mac، Apple Watch و Apple TV خواهید بود.

عناوین و سرفصل های این دوره آموزشی:
مقدمه

1- خوش آمدگویی
2- قبل از تماشای این دوره چه چیزهایی باید بدانید
3- استفاده از فایل های تمرینی
فصل اول – آغاز به کار
1- انقلاب Swift
2- نصب کردن Xcode
3- ساخت یک Playground
4- اضافه کردن صفحات به Playground
5- کار با نوار جانبی نتایج
6- لاگین شدن در کنسول
7- اضافه کردن کامنت
8- اجرای یک REPL
9- استفاده از علامت نقطه
فصل دوم – متغیرها و ثابت ها
1- آشنایی با نوع های مقداری و مرجعی
2- آشنایی با تغییرپذیری
3- تعریف رشته ها
4- تعریف کاراکترها
5- تعریف اعداد صحیح
6- تعریف اعداد با ممیز شناور
7- تعریف مقادیر بولی
8- تعریف اعداد لفظی
9- تعریف Type Alias
10- تعریف تخصیص منبع و کار با مقادیر Nil
فصل سوم – کاراکترها و رشته ها
1- آشنایی با یونیکد
2- کار با رشته ها
فصل چهارم – مجموعه ها و Tupleها
1- تعریف آرایه ها
2- بررسی و دسترسی به آرایه ها
3- اصلاح آرایه ها
4- آرایه های تودرتو
5- تعریف دیکشنری ها
6- بررسی و دسترسی به دیکشنری ها
7- اصلاح دیکشنری ها
8- دیکشنری های تودرتو
9- تعریف مجموعه ها
10- بررسی و دسترسی به مجموعه ها
11- انجام عملیات روی مجموعه ها
12- اصلاح مجموعه ها
13- مجموعه های تودرتو
14- تعریف Tuple ها
15- دست یافتن، تجزیه کردن و Nest کردن Tuple ها
16- اصلاح Tuple ها
فصل پنجم – عملگرها
1- استفاده از عملگرهای محاسباتی
2- ترکیب کردن رشته ها و آرایه ها
3- استفاده از عملگرهای مقایسه ای و منطقی
4- استفاده از عملگرهای شرطی سه تایی و ترکیبی Nil
5- استفاده از عملگرهای دامنه
6- استفاده از عملگرهای Type Checking و Type Casting
7- آشنایی با علائم دودویی
8- استفاده از عملگرهای بیتی
9- آشنایی با اولویت و شرکت پذیری عملگرها

فصل ششم – کنترل جریان
1- استفاده از for و for in
2- استفاده از while و repeat while
3- استفاده از if و if else
4- Optional Binding
5- استفاده از Guard
6- استفاده از Switch
7- استفاده از Labelها
8- یک نکته فوری در رابطه به Enumها
9- استفاده از if case و for case
10- به تاخیر انداختن اجرای کد
11- Optional Chaining
فصل هفتم – توابع
1- تعریف و فراخوانی توابع
2- پارامترهای ورودی و خروجی متغیر
3- پارامترهای نوع مرجعی
4- بدست آوردن توابع
5- بدست آوردن Tuple ها
6- Currying
7- کار با ارورها
8- Overload کردن توابع
9- ایجاد عملگرهای اختصاصی
10- کار با Closure ها
11- استفاده از Closure ها برای محاسبه مقادیر
12- استفاده از توابع پیشرفته
فصل هشتم – کلاس ها، ساختارها و مقادیر عددی
1- مقایسه کلاس ها و ساختارها
2- کار با کلاس ها
3- مشخصه های نمونه کلاس
4- متدهای نمونه کلاس
5- Deinitialize کردن کلاس قبل از مرتب کردن
6- اجتناب از چرخه های مرجعی قوی
7- کار با Singleton ها
8- کار با ساختارها
9- ایجاد ساختارهای تغییرپذیر
10- ایجاد ساختارهای نوع ارور
11- کار با Enumeration های ساده
12- ارتباط دادن مقادیر در Enumeration ها
13- کار با Enumeration های بازگشتی
14- نوشتن Subscript
فصل نهم – پروتکل ها
1- تعریف و استفاده از پروتکل ها
2- کار با پروتکل هایی که مشخصه های اختیاری دارند
3- استفاده از پروتکل ها در کتابخانه استاندارد Swift
4- کار با انواع پروتکل ها
5- بکارگیری نماینده ها
6- کار با نوع های Option Set
فصل دهم – زیرکلاس کردن و بسط دادن
1- زیرکلاس کردن
2- مقداردهی از زیرکلاس ها
3- Override کردن آغازگرها
4- جلوگیری از Override شدن مشخصه ها یا متدها توسط زیرکلاس ها
5- بسط دادن نوع های Concrete
6- اضافه کردن آغازگرها و استفاده از پروتکل ها از طریق Extension ها
7- بسط دادن پروتکل ها
8- Override کردن موارد استفاده پیش فرض
فصل یازدهم – انواع عمومی
1- آشنایی با Generic ها
2- کار با Generic ها
3- محدود کردن انواع Generic
4- انواع مرتبط با پروتکل
فصل دوازدهم – آشنایی با کنترل دسترسی
1- تنظیم کنترل دسترسی
2- کار با کنترل دسترسی
فصل سیزدهم – نتیجه گیری
1- جمع بندی و گام های بعدی

دوره آموزشی فارسی ” بررسی اولیه و آموزش سوئیفت 3 ”
Swift 3 First Look

سوئیفت 3 اولین نسخه Swift بعد از کد باز شدن آن در سال قبل است. اصلاحات زیادی روی اولین نسخه پیش نمایش بتا صورت گرفته است و این اصلاحات در سال 2016 بیشتر هم خواهد شد. آشنایی با این تغییرات و اصول اولیه تکامل سوئیفت به شما کمک می کند تا با اعتماد بنفس به کارتان ادامه دهید، حتی با تغییرات اضافه ای که قبل از نسخه نهایی انجام خواهند شد.
در این دوره نگاهی اولیه به Swift 3 خواهیم انداخت. تغییرات صورت گرفته روی کتابخانه استاندارد Swift و API های Cocoa و Cocoa Touch‌ را به شما نشان می دهیم و دستوالعمل های طراحی API سوئیفت را بررسی خواهیم کرد و اصول کلیدی و بهترین راه حل ها را شناسایی می کنیم که به شما کمک می کنند کدتان را بهینه سازی کنید. همچنین مطالعه موردی درباره نقل مکان به Swift 3 را در فصل سوم مشاهده کنید که به شما نشان می دهد چگونه پروژه های خودتان را به Swift 3 آپدیت کنید.

عناوین و سرفصل های این دوره آموزشی:
مقدمه

1- خوش آمدگویی
2- چیزهایی که باید بدانید
3- نحوه استفاده از فایل های تمرینی
فصل اول – تغییرات صورت گرفته در سوئیفت 2٫2
1- سوئیفت کد باز شده است
2- تغییراتی که در سوئیفت 2٫2 معرفی شده اند
فصل دوم – تغییرات صورت گرفته روی کتابخانه استاندارد در سوئیفت 3
1- تغییرات صورت گرفته روی کتابخانه استاندارد
فصل سوم – تغییرات صورت گرفته روی کوکو و کوکو تاچ در سوئیفت 3
1- آشنایی با دستوالعمل های طراحی API سوئیفت
2- تغییرات صورت گرفته روی Foundation
3- تبدیل یک پروژه Master Detail به سوئیفت 3
4- تبدیل یک پروژه Core Graphic‌ به سوئیفت 3
فصل چهارم – نتیجه گیری
1- گام های بعدی

همراه با بهترین دوره های تخصصی آموزش Swift به زبان انگلیسی و با زیرنویس انگلیسی:

– Lynda – Building a Note-Taking App for iOS 9 with Swift
دوره آموزشی 1 ساعته ” ساخت یک برنامه یادداشت نویس برای iOS9 با سوئیفت ”

– Lynda – Building and Distributing a Simple App with Xcode and Swift
دوره آموزشی 1 ساعته ” ساخت و نشر یک برنامه ساده با ایکس کد و سوئیفت ”

– Lynda – Cocoa with Swift Essential Training
دوره آموزشی 1 ساعته ” کلیات سوئیفت و کو کو ”

– Lynda – Distributing iOS Applications Through the App Store
دوره آموزشی 2 ساعته ” نشر اپلیکیشن های iOS از طریق اپ استور ”

– Lynda – Implementing In-App Purchases in iOS with Swift
دوره آموزشی 2 ساعته ” ساخت اپلیکیشن درون پرداختی با سوئیفت ”

– Lynda – iOS 9 App Development with Swift 2 Essential Training
دوره آموزشی 2 ساعته ” کلیات برنامه نویسی iOS 9 با Swift 2 ”

– Lynda – Programming for Non-Programmers – iOS 9 and Swift
دوره آموزشی 3 ساعته ” برنامه نویسی برای غیر برنامه نویسان – سوئیفت و iOS 9 ”

همراه با نرم افزار Swift v7.3.1 مخصوص مکینتاش

ثبت نقد و بررسی

امتیاز و دیدگاه کاربران

از مجموع ۰ امتیاز
شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید
خرید کالا
شناسه‌ی کالا
2472
۰
۰
ورود/ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید

رمز عبور خود را وارد نمایید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
لطفا کد یکبار رمز ارسال شده به ایمیل یا موبایل خود را وارد کنید
شما قبلا وارد شده اید