نسخه Champions Edition بازی Fifa 19-2019 برای XBOX ONE

هنوز نظری برای این کالا ثبت نشده است

خرید کالا
شناسه‌ی کالا
3676

ناموجود

محصولات مشابه

معرفی

عنوان محصول :نسخه Champions Edition بازی Fifa 19-2019 

سبک بازی :مسابقه ای فوتبال

پلتفرم اجرایی : XBOX ONE

سازنده : EA SPORT

موجودی محدود قبل از پرداخت با تماس تلفنی هماهنگ نمایید

 

بررسی تخصصی


بخشی که تغییراتی در فیفا 19 داشته، همان قسمت Kick Off یا بازی دوستانه است که خیلی از ما، زمانی که حوصله بازی کردن حالت‌های مختلف بازی را نداریم یا می‌خواهیم همراه با دوستان‌مان روی یک کنسول تجربه‌ای دونفره داشته باشیم، به‌سراغ آن می‌رویم. حالت Kick Off در فیفا 19 شامل یک سری حالت‌های جزئی‌تر می‌شود که در آن‌ها می‌توانید قوانین بازی را مطابق سلیقه خودتان تغییر بدهید. برای مثال یکی از این حالت‌ها، امکان غیر فعال کردن قوانین و داوری‌ها را می‌دهد و در نتیجه، می‌توانید یک تجربه پر هرج و مرج و مفرح را داشته باشید.  جزییات چهره بازیکنان، پیشرفت خیلی خوبی نسبت به قبل داشته است و به‌نظر می‌رسد که امسال بازیکنان بیش‌تری با چهره واقعی‌شان در بازی به‌تصویر کشیده می‌شوند. به این‌ها باید لایسنس شدن کامل لیگ‌هایی مثل سری آ ایتالیا یا لالیگای اسپانیا را هم اضافه کنیم که باعث می‌شود تا بازی‌های مربوط به این لیگ‌ها، حس و حال متفاوتی نسبت به لیگ‌های دیگر داشته باشند و با جزییاتی نزدیک به واقعیت به‌تصویر کشیده شوند. فیفا همیشه در ارائه حس و حالی زیبا از بازی فوتبال موفق ظاهر شده است و نسخه امسال هم از این قاعده مستثنی نخواهد بود؛ مخصوصا که مثل همیشه، تعداد زیادی لیگ و تیم لایسنس‌شده در بازی وجود دارد و از لیگ‌های مشهور گرفته تا لیگ‌هایی مثل ژاپن را در بازی خواهیم داشت. 

یکی از محبوب‌ترین حالت‌های بازی FIFA 19 بدون شک باز هم آلتیمیت تیم خواهد بود؛ قسمتی که در این نسخه، تغییراتی داشته است و برای مثال، الکترونیک آرتز رقابت‌های Daily Knockout Tournment را به کل از آن حذف کرده و حالتی به نام Division Rivals جایگزین آن شده است. در این حالت بازیکنان ابتدا چند بازی را انجام می‌دهند تا سطح کلی آن‌ها مشخص شود و سپس بسته به عملکرد‌شان، در یکی از دسته‌ها قرار می‌گیرند. در طول هفته، شما باید تلاش کنید تا بهترین عملکرد را در این دسته‌ها داشته باشید و در پایان هفته، جایزه‌ای بر اساس سطح نهایی‌تان دریافت خواهید کرد. جدا از این Division Rivals راهی برای رسیدن به رقابت‌های Weekend League بازی است و با کسب امتیاز موردنظر، شما Token‌هایی برای شرکت در این مسابقات دریافت خواهید کرد که البته می‌توانید هر زمان که فرصت شرکت در مسابقات پایان هفته را داشتید، از این Token‌ها استفاده کنید. 

یکی از بخش‌هایی که اولین بار در فیفا 17 به این مجموعه اضافه شد و از قضا طرفداران زیادی هم دارد، بخش داستانی بازی یا همان The Journey است. امسال شاهد روایت سومین و آخرین داستان مربوط به شخصیت الکس هانتر در بخش داستانی بازی خواهیم بود و البته، این قسمت گسترده‌تر از قبل هم شده است. الکس هانتر امسال به باشگاه رئال مادرید پیوسته و قرار است ماجراجویی‌های وی در این باشگاه را دنبال کنیم که به‌لطف اضافه شدن لیگ قهرمانان اروپا، شامل این مسابقات هم می‌شود. جدا از این، در بخش داستانی بازی، دو شخصیت دیگر هم وجود دارند: دنی ویلیامز و کیم هانتر. سازندگان اعلام کرده‌اند که بازیکنان قادر هستند تا هر زمان که خواستند بین این سه شخصیت سوییچ کنند و ماجرا‌های مربوط به هرکدام را پیش ببرند.

در نسخه‌های قبلی، شما می‌توانستید با استفاده از کلید‌های جهت چپ و راست، تیم‌تان را در حالت‌های دفاعی یا هجومی قرار بدهید. این تغییرات با اینکه اثر خود را روی تیم شما می‌گذاشتند، اما آنطور که باید و شاید هم تاثیرگذار نبودند و فرضا اگر می‌خواستید تا با تاکتیک جدیدی بازی کنید، به‌ناچار باید بازی را متوقف می‌کردید و تغییرات دلخواه‌تان را در قسمت ترکیب تیم اعمال می‌کردید. خب خبر خوب اینکه در فیفا 19، دیگر نیازی به چنین پروسه طولانی‌ای نیست و در سریع‌ترین زمان می‌توانید چینش و تاکتیک بازی تیم‌تان را تغییر دهید؛ به این صورت که قبل از بازی، اگر به قسمت Game Plan بروید، می‌توانید برای حالت‌های مختلف ترکیب‌های متفاوتی به تیم‌تان بدهید. فرضا می‌توانید انتخاب کنید که وقتی حالت بازی تیم‌تان را روی حالت هجومی تنظیم کردید، تیم با چه چینشی بازی کند و بازیکنان چه وظایفی داشته باشند. حال اگر در جریان بازی با استفاده از کلید جهت راست حالت بازی تیم‌تان را روی هجومی تنظیم کنید، مشاهده خواهید کرد که بازیکنان خیلی سریع چینش مدنظر شما را اجرا می‌کنند. این ویژگی واقعا عالی است و باعث می‌شود تا بتوانید در سریع‌ترین زمان و صرفا با زدن یک کلید، تیم‌تان را به شکلی که برای شرایط فعلی بازی مناسب باشد، دربیاورید. جدا از این ویژگی، وظایف بازیکنان هم تغییراتی در فیفا 19 داشته است و برای مثال، می‌توانید انتخاب کنید که هافبک دفاعی شما، مرکز زمین را پوشش بدهد یا جناحین را یا مدافعین کناری تیم، در هنگام حمله از کناره‌ها اضافه شوند یا اینکه به سمت وسط زمین بروند. این موارد باعث شده‌اند تا بازی از حیث تاکتیکی غنی‌تر از قبل باشد و شما این شانس را داشته باشید تا سبک بازی تیم‌تان را به شکلی که واقعا می‌خواهید شخصی‌سازی کنید. 

انیمیشن‌های بازی هم در این نسخه نرم‌تر شده‌اند و بازیکنان رفتار‌های طبیعی‌تری در موقعیت‌های مختلف نشان می‌دهند و برای مثال، می‌توانند با استفاده از روش‌های جدیدی که در نسخه‌های قبل شاهد نبودیم، توپ را کنترل کنند یا آن را دریبل بزنند. این سیستم کنترل جدید توپ که EA آن را Active Touch نام‌گذاری کرده است، یکی دیگر از مواردی است که باعث می‌شود اتفاقاتی غیر قابل پیش‌بینی در بازی رخ بدهند و تقریبا هر نوع تعاملی که بازیکنان با توپ دارند، از کنترل آن و دریبل زدن گرفته تا پاس و شوت، به عوامل مختلفی بستگی دارند و هرگز از قبل نمی‌توانید با اطمینان پیش‌بینی کنید که نتیجه حرکت بعدی شما چه خواهد بود. همه این مواردی که اشاره کردیم، زمانی که دست به دست هم می‌دهند، باعث می‌شوند تا گیم‌پلی فیفا 19 متفاوت از بازی‌هایی مثل فیفا 17 یا فیفا 18 به‌نظر برسد. درست است که سازندگان، تغییراتی بزرگ و انقلابی در آن اعمال نکرده‌اند، اما همین موارد به‌ظاهر جزئی زمانی که در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند، حس و حال جدیدی از فوتبال بازی کردن در فیفا 19 ارائه می‌دهند و این، اتفاق مثبتی برای بازی است. البته پس از تجربه نسخه دموی بازی، یک مورد کمی نگران‌کننده به نظر می‌رسد و آن هم واکنش‌های دروازه‌بان‌ها است. در فیفا 18، این مشکل در بازی وجود داشت و به همین دلیل هم صرفا یک سری از دروازه‌بان‌ها مثل داوید دخیا بودند که عملکرد نسبتا مناسبی در بازی داشتند و خب به نظر می‌رسد که این مورد، در نسخه جدید هم وجود داشته باشد 

در این نسخه، برخلاف نسخه سال گذشته، سرعت بازیکنان یک امتیاز خیلی مثبت نیست و سازندگان این موضوع را به حد تعادل رسانده‌اند. در نتیجه نباید انتظار داشته باشید که با بازیکنانی چون امباپه یا محمد صلاح که سرعت بالایی دارند، به‌سادگی و صرفا با اتکا بر سرعت بازیکن، بتوانید مدافعین را پشت سر بگذارید. این مساله باعث شده است تا دفاع کردن در فیفا 19، کمی منطقی‌تر از قبل باشد و به‌لطف جایگیری بهتر بازیکنان مدافع یا مهم بودن عواملی مثل قدرت بدنی، مدافعین کُند‌تر در مقابل مهاجمین سریع همیشه از قبل بازنده نیستند و این مساله، کمک زیادی به متعادل‌تر شدن بازی کرده است. همچنین در فیفا 19، شاهد تقابل‌های فیزیکی بیش‌تر و جذاب‌تری هم در مقایسه با نسخه قبل هستیم و برای مثال، زمانی که یک توپ هوایی به سمت دو بازیکنی می‌آید که برای تصاحب آن تلاش می‌کنند، شاهد یک نبرد 50-50 هستیم که در آن، زمان‌بندی شما برای زدن ضربه سر و موارد اینچنینی، تاثیر زیادی روی تصاحب توپ دارد و در نتیجه، هر بار ممکن است نتایجی غیر قابل پیش‌بینی رخ بدهند که چنین اتفاقاتی را در فوتبال واقعی هم مشاهده می‌کنیم و فیفا 19 هم موفق شده آن‌ها را در بازی شبیه‌سازی کند. 

یکی از ویژگی‌های جدید گیم‌پلی فیفا 19، اضافه شدن سیستم شوتی به نام Timed Finishing به بازی است. این ویژگی، به این منظور در بازی قرار گرفته تا شوت زدن، به چیزی فراتر از صرفا زدن یا نگه داشتن یک کلید تبدیل شود و درست مثل یک بازی فوتبال واقعی، گل کردن توپ‌ها کار ساده‌ای نباشد. برای مثال در فیفا 18، کافی بود تا بازیکنان مهارت استفاده از شوت‌های زمینی را یاد بگیرند تا بتوانند اکثر توپ‌ها را با این نوع شوت تبدیل به گل کنند. اما سیستم جدید، این کار را سخت‌تر از قبل کرده است؛ چرا که وقتی شما شوتی روانه دروازه می‌کنید، این فرصت را خواهید داشت تا کلید شوت را برای دومین بار هم بزنید و زمان‌بندی این کار، می‌تواند تاثیر زیادی روی شوت شما داشته باشد. اگر گزینه Trainer را فعال کنید، هنگام زدن شوت مشاهده خواهید کرد که یک نوار بالای سر بازیکن ظاهر می‌شود و این نوار، مربوط به زمان‌بندی زدن کلید شوت برای دومین بار است. اگر شما بتوانید کلید شوت را برای بار دوم در قسمت سبز رنگ نوار بزنید، شوت شما شانس بیش‌تری خواهد داشت تا به سمت دروازه و نقطه‌ای برود که مد نظر شما است. با این حال اشتباه کردن در زدن کلید شوت برای بار دوم هم باعث می‌شود تا درصد خطای شوت شما بالا برود. 

سیستم جدید شوت‌زنی:

در فیفا 19، شاهد تغییراتی در نحوه زدن شوت خواهیم بود؛ به این صورت که پس از زدن کلید شوت برای بار اول، باید یک بار هم زمانی که پای بازیکن در حال برخورد به توپ است، این کلید را فشار دهید. در صورتی که در این کار زمان‌بندی درستی داشته باشید، یک شوت با دقت بالا روانه دروازه خواهد شد، ولی در صورتی که زمان‌بندی شما اشتباه باشد، درصد به خطا رفتن شوت افزایش خواهد یافت. البته در فیفا 18، دوبار زدن کلید شوت پشت سر هم باعث نواخته شدن شوت زمینی یا به اصطلاح خود بازی، Low Driven Shot می‌شد که با اضافه شدن سیستم جدید شوت‌زنی در فیفا 19، برای زدن چنین شوت‌های زمینی در این نسخه باید کلید R1/RB را همزمان با زدن شوت نگه دارید. 

سیستم جدید زدن ضربات دروازه:

تصور کنید که در حال بازی کردن فیفا با یکی از دوستان‌تان روی یک کنسول هستید و می‌خواهید یک ضربه دروازه بزنید. در این حالت، وقتی از دوربین پشت دروازه‌بان استفاده کنید، اگر بخواهید توپ را به مدافع نزدیک دروازه‌بان پاس بدهید، دوست‌تان متوجه تغییرات دوربین خواهد شد و می‌فهمد که شما قصد پاس دادن به کدام بازیکن را دارید و می‌تواند بازیکن مهاجم خودش را به وی نزدیک و کار را برای شما سخت کند. ولی در فیفا 19، اگر شما جهت خاصی را انتخاب کنید، دیگر دوربین به آن سمت تغییر نمی‌کند و همیشه ثابت خواهد بود. در نتیجه دوست‌تان هم متوجه هدف پاس شما نخواهد شد.

نشانگر مربوط به بازیکن مدافع کنترل‌شده توسط هوش مصنوعی:

 

در فیفا، شما می‌توانید علاوه بر بازیکنی که در حال کنترل وی هستید، با نگه داشتن کلید R1/RB، یک بازیکن دیگر را هم مسئول فشار آوردن به بازیکن مهاجم کنید که این بازیکن، توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شود. حال در فیفا 19، قرار است یک نشانگر کم‌رنگ روی سر این بازیکن ظاهر شود تا شما، متوجه شوید که با نگه داشتن کلید مذکور قرار است کدام بازیکن تیم‌تان، بازیکن حریف را تحت فشار قرار دهد. همچنین در صورتی که بخواهید با زدن کلید L1/LB بازیکن‌تان را سوییچ کنید، به بازیکنی سوییچ خواهد شد که نشانگر کم‌رنگ روی سر وی باشد. 

دستورات تاکتیکی جدید برای بازیکنان:

در فیفا 18، اگر به قسمت دستورات تاکتیکی مربوط به بازیکنان (Player Instructions) بروید، برای مدافعین کناری فقط می‌توانید از بین گزینه‌های اضافه شدن به حمله، ماندن در دفاع و حالت متعادل، یکی را انتخاب کنید. ولی در فیفا 19 قرار است این مدافعین کناری یک دستور تاکتیکی قابل انتخاب دیگر هم داشته باشند که از طریق آن، می‌توانید از آن‌ها بخواهید که یا به عنوان وینگر و از کناره‌ها به حمله اضافه شوند یا اینکه در هنگام حمله تیم، به سمت مرکز زمین بروند و از این طریق به تیم کمک کنند. 

اما دستورات تاکتیکی جدید فقط محدود به مدافعین کناری نمی‌شود و در فیفا 19، همچنین می‌توانید به هافبک‌های وسط تیم‌تان بگویید که در هنگام دفاع، مرکز زمین را پوشش بدهند یا اینکه مراقب کناره‌های زمین باشند. 

تغییرات در مینی مپ:

یکی از موارد آزاردهنده در فیفا 18 که مخصوصا گاهی در رقابت‌های آنلاین حسابی دردسر‌ساز می‌شود، مربوط به گاهی تقریبا هم‌رنگ بودن نماد بازیکنان در مینی مپ پایین صفحه است که باعث می‌شود تشخیص دادن بازیکنان خودی از رقیب کاری سخت یا حتی غیرممکن شود. اما این مشکل در فیفا 19 به‌کلی رفع خواهد شد؛ چرا که در این نسخه، بازیکنان یک تیم در مینی مپ یا همان رادار، نماد‌های مثلثی شکل خواهند داشت و بازیکنان تیم دیگر هم نماد‌های دایره‌ای تا تشخیص آن‌ها از هم کار بسیار راحتی باشد. 

امکان چیدن تاکتیک‌های مختلف بر اساس شرایط بازی:

فیفا 19 علاوه بر اضافه کردن دستورات تاکتیکی مربوط به بازیکنان، قرار است از حیث چینش تاکتیک‌های کلی تیمی هم ویژگی‌های جدیدی داشته باشد. برای مثال در این نسخه قادر خواهید بود پیش از شروع بازی، چند نوع تاکتیک و سیستم بازی را بسته به شرایط مسابقه آماده کنید. فرضا سیستمی برای وقتی که 1-0 عقب هستید در نظر بگیرید که در آن، مدافعین کناری هم به حمله اضافه می‌شوند و کلا تیم‌تان آرایشی هجومی پیدا می‌کند. یا حالت دیگری را برای وقتی که از حریف جلو هستید در نظر بگیرید و سپس در بازی، به‌سادگی با استفاده از کلید‌های جهت، بین این تاکتیک‌ها سوییچ کنید. البته اضافه شدن این ویژگی به بازی، بدین معنی است که دیگر خبری از گزینه‌های پیش فرض Park the Bus و All Out Attack نخواهد بود که طرفداران مسابقات آنلاین و مخصوصا بخش آلتیمیت تیم، می‌دانند که خبر خوبی است!

تیم گزارشگری جدید مخصوص لیگ قهرمانان اروپا:

مارتین تایلر و الن اسمیت کماکان گزارشگر‌های اصلی بازی هستند، اما EA برای مسابقات لیگ قهرمانان اروپا دو گزارشگر جدید در نظر گرفته است؛ دِرِک ری و لی دیکسون که قرار است مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را در بازی گزارش کنند. 

لیگ اروپا:

با اینکه در تریلر معرفی بازی، تمرکز بیش‌تر روی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا بود ولی مسابقات لیگ اروپا هم در بازی وجود خواهند داشت و از آنجایی که شاهد تیم‌های بزرگی در این مسابقات هستیم، قطعا این ویژگی هم جذابیت خودش را خواهد داشت. 

امکان شخصی‌سازی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا:

با اینکه مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را در بخش‌های مختلف فیفا 19 از حالت داستانی گرفته تا بخش آلتیمیت تیم مشاهده خواهیم کرد، ولی این مسابقات قرار است یک قسمت کاملا مستقل و مجزا هم در بازی داشته باشند. در این قسمت، بازیکنان این امکان را خواهند داشت تا چینش تیم‌ها را به صورت دلخواه تغییر بدهند و تیم‌هایی را که به صورت رسمی در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا حضور ندارند، به شکل دستی وارد این رقابت‌ها کنند. 

سبک‌های دفاعی جدید:

در فیفا 19 می‌توانید سبک دفاع کردن تیم‌تان را از بین گزینه‌های مختلف انتخاب کنید. برای مثال، می‌توانید انتخاب کنید که بازیکنان بلافاصله پس از از دست دادن توپ، به سمت بازیکن صاحب توپ بروند و او را تحت فشار قرار دهند. یا حتی می‌توانید این گزینه را انتخاب کنید که تیم‌تان، مالکیت توپ را به حریف بدهد و در زمین خودتان از دروازه دفاع کنید. صد البته یک حالت متعادل هم وجود دارد که ترکیبی از سایر حالت‌ها است. این گزینه‌ها به شما اجازه خواهند داد تا به سبک دلخواه خودتان در بازی دفاع کنید. 

ضربات کرنر طبیعی‌تر:

 

از این پس بازیکنان تیم شما در ضربات کرنر، رفتار‌های واقع‌گرایانه‌تری از خود نشان می‌دهند. این مساله را در می‌توان در جای‌گیری‌ها و همچنین نحوه پریدن آن‌ها برای زدن ضربات سر مشاهده کرد که باعث می‌شود شانس بازیکنان برای به ثمر رساندن گل از طریق ضربات کرنر بیش‌تر شود. 

عمق تاکتیکی بیش‌تر:

در کل در فیفا 19، گزینه‌های گسترده‌تری برای تعیین تاکتیک و سبک بازی تیم‌تان خواهید داشت. علاوه بر مواردی که پیش‌تر به آن‌ها اشاره کردیم، در فیفا 19 این امکان را خواهید داشت تا تعداد بازیکنانی را که هنگام ضربات کرنر به محوطه جریمه حریف می‌روند مشخص کنید یا حتی به صورت دقیق تعیین کنید که چند بازیکن در کار‌های هجومی شرکت داشته باشند. 

پاس‌های عمقی تاثیرگذارتر:

یکی از مواردی که الکترونیک آرتز قصد بهبود آن را در فیفا 19 دارد، سیستم پاس کاری است. بنا به تجربه‌ای که سایت گیم‌اسپات داشته، پاس‌ها در کل در فیفا 19 طبیعی‌تر و بهتر از قبل هستند، ولی در عین حال، این مساله در رابطه با پاس‌های عمقی حتی نمود بیش‌تری هم دارد و اگر تا زمان انتشار نسخه اصلی الکترونیک آرتز تغییراتی در این پاس‌ها اعمال نکند، پاس‌های عمقی یکی از اصلی‌ترین روش‌های گلزنی در بازی خواهند بود؛ چرا که به گفته نویسنده گیم‌اسپات، این نوع پاس‌ها کمی بیش از حد قوی هستند. 

سیستم کنترل توپ بهتر:

یکی دیگر از تغییرات فیفا 19، سیستم کنترل توپ بهتر در بازی است. این مساله در جنبه‌های مختلف گیم‌پلی تاثیرگذار است و مثلا، یک جنبه آن کنترل بهتر توپ در زمانی است که بازیکن، پاس را دریافت می‌کند. در فیفا 19 بازیکنان به شکلی طبیعی‌تر از قبل، با قسمت‌های مختلف بدن‌شان ممکن است توپ دریافتی را کنترل کنند و این مساله علاوه بر اینکه جنبه بصری بهتری به بازی می‌دهد، باعث می‌شود تا کنترل توپ و بلافاصله حرکت کردن با آن هم راحت‌تر از قبل شود. علاوه بر این، چنین کنترل بهتری روی توپ در مواردی مثل دریبل‌ها هم وجود دارد و شما حتی پیش از دریافت پاسی که بازیکن هم‌تیمی ارسال کرده است، می‌توانید جوری شبیه‌سازی کنید که انگار قصد حرکت در مثلا سمت راست را دارید، ولی توپ را به سمت چپ کنترل کنید و بدین شکل، بازیکن مدافع را به‌سادگی فریب بدهید. 

واضح‌تر بودن تاثیر دستورات تاکتیکی در بازی:

در فیفا 18 و نسخه‌های قبلی مجموعه، یک سری تاکتیک‌های پیش‌فرض وجود دارند که با استفاده از کلید‌های جهت می‌توان آن‌ها را استفاده کرد؛ تاکتیک‌هایی مثل اضافه شدن مدافعین به حمله یا تغییر دادن محل وینگر‌ها با یکدیگر که باعث می‌شود مثلا وینگر راست به سمت چپ برود و برعکس. با این حال در نسخه‌های پیش از فیفا 19، هرگز مشخص نبود که این دستورات واقعا اعمال شده‌اند یا مثلا موقتی هستند یا تا پایان بازی پابرجا خواهند بود. با این حال در فیفا 19، قرار است این دستورات به شکلی طبیعی‌تر در بازی اعمال شوند و پس از انتخاب تاکتیکی، به شکلی واضح متوجه خواهید شد که دستور تاکتیکی شما در زمین اجرا می‌شود.

ثبت نقد و بررسی

امتیاز و دیدگاه کاربران

از مجموع ۰ امتیاز
شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید
خرید کالا
شناسه‌ی کالا
3676
۰
۰
ورود/ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید

رمز عبور خود را وارد نمایید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
لطفا کد یکبار رمز ارسال شده به ایمیل یا موبایل خود را وارد کنید
شما قبلا وارد شده اید