معرفی
UFC Undisputed 3
کشتی کج
پلتفرم اجرایی : XBOX 360
به همراه قاب ، لیبل و کاور با کیفیت
1 دی وی دی
UFC Undisputed 3
کشتی کج
پلتفرم اجرایی : XBOX 360
به همراه قاب ، لیبل و کاور با کیفیت
1 دی وی دی
قسمت سوم سری بازی UFC Undisputed 3 که سعی دارد با ارئه ی عنوانی استاندارد بار دیگر در سبک MMA حرفی برای گفتن داشته باشد. شما می توانید از همان ابتدای بازی نوع کنترل خود را مشخص کنید. کنترلی حرفه ای برای کسانی که در این سری بازی ها حرفی برای گفتن دارند و البته کنترل آماتور برای کسانی که کار خود را برای بازی کردن عناوین MMA با UFC Undisputed 3 شروع کرده اند. پس از انتخاب حالت کنترل، به دلخواه می توانید وارد بخش تمرینی و آموزشی شده، تا حرکات کلیدی بازی را فرا بگیرید. البته از همین جاست که سازنده ی بازی مانور خود را برای حرکات طبیعی و متنوع بازی شروع می کند.
از ویژگی های این سری این است که اولا سعی شده است که کاملا شبیه سازی شده واقعیت باشد و دوما این که نبرد ها کاملا پرهیجان و پیچیده می باشند. به همین علت می توان سری UFC Undisputed را یک بازی ورزشی ، مبارزه ای ، شبیه سازی شده نامید. که البته به علت مینی گیم های فراوان و صحنه های اکشن فراوان و همچنین گیم پلی سریع و مهیج آن ، آن ها در سبک Action جایگذاری می کنند. در حال حاظر UFC Undisputed 3 آخرین نسخه ی این سری می باشد که توانسته است پیشرفت های فراوانی را نسبت به نسخه های قبلی خود کند. از مهمترین و زیباترین ویژگی های بازی UFC Undisputed 3 ، قسمت Create A Fighter آن می باشد. در این قسمت شما می توانید مبارز مورد نظر خود را بسازید. در این قسمت واقعا دست بازی باز آزاد است. او می تواند هر شکل و قیافه ای را برای خود برگزیند و با کوچکترین جزئیات آن دست کاری کند. او می تواند از بین تعداد زیادی از حالت های گوناگون چشم ، ابرو و… یکی را انتخاب کند. همچنین می تواند شرت و رنگ آن را برگزیند و حتی علامت ها مارک هایی را روی آن چاپ کند. شما می توانید در طول بازی اسپانسر داشته باشید و علامت شرکت آن ها را روی شرت خودتان قرار دهید. یکی از نکات جالبی که در بازی دیده می شود، سخن های مربی در بین هر راند مسابقه است؛ در این قسمت نکات مثبت و منفی مبارزه ی خودتان به شما گفته میشود تا برای راند های بعدی از توصیه های آن استفاده کنید، که در بیشتر مواقع کارساز است. طراحی شخصیت های واقعی به خوبی انجام شده است. بافت ها به خوبی کار شده و پلیگون اضافه ای که در صورت کارکتر هایی که در بازی های مشابه حضور دارند دیده نمی شود. صدمه دیدن بدن شخصیت ها، واقع گرایانه تر از هر قسمت موجود در بازی است. به طور مثال کبودی شکم از برخورد مشت ها به آن مکان و یا سینه ها، به طرز شگفت انگیزی واقعی به نظر میرسند و در جای مناسب پدید می آیند. صدمه های ناشی از مشت ها بر قسمت سر هم جای خود دارند. تمام بخش های سر و صورت شخصیت ها در مقابل ضربات عکس العمل درستی نشان می دهند و حس واقعی مشت ها را به نمایش می گذارند. البته نباید از جزئیات بالای آن ها نیز چشم پوشی کرد. اینکه حتی خارج شدن لثه گیری که به واسطه ی مشتی محکم از دهان مبارز به بیرون می آید دلیل خوبی برای اثبات این موضوع است.