کنسول بازی جعبه اورجینال ریجن 2 با دسته اورجینال کنسول Ps4 Pro Sony - 1TB

هنوز نظری برای این کالا ثبت نشده است

خرید کالا
شناسه‌ی کالا
2328

ناموجود

معرفی

عنوان محصول : کنسول بازی PS4 PRO- JET BLACK

پلتفرم اجرایی : PS4

سری جدید با پشتیبانی رزولوشن 4K

با ظرفیت هارد 1 ترابایت ریجن 2 

دارای جعبه اورجینال هارد و دسته اصلی

کاملا سازگار با برق ایران

با یک هفته مهلت تست

 

 

بررسی تخصصی

درون پلی استیشن 4 پرو، یک سی پی یو AMD Jaguar با سرعت کلاک بالاتر نسبت به پلی استیشن 4 معمولی قرار گرفته و قدرت جی پی یو پولاریس نیز تا 4.2 ترافلاپس افزایش پیدا کرده. نسبت به 1.84 ترافلاپس پلی استیشن 4 معمولی، این رقم پیشرفتی اساسی محسوب می شود.



اصلی ترین دلیلی که سونی دست به عرضه نسخه Pro کنسول PS4 زد پشتیبانی از قابلیت 4K بود که در نسخه های معمولی PS4 تنها تا کیفیت 1080 پشتیبانی می شد . گزارشاتی که اخیرا سونی منتشر کرده است مبنی بر این است که بسیاری از بازی ها در اینده برای این کنسول با کیفیت 4K عرضه خواهند شد که خبری بسیار خوب برای دارندگان این نوع تلویزیون ها خواهد بود .

شاید اصلی ترین تفاوتی که هر کاربری در نگاه اول متوجه آن شود سه طبقه شدن کنسول PS4 Pro است که همان طور که می دانید نسخه معمولی پی اس 4 دارای دو لایه است البته این تفاوت طبیعتا منجر به تغییر ابعاد کنسول نیز شده است به طوری که کنسول پس اس 4 معمولی دارای ابعاد 275.1 x 305.1 x 53.1mm است در حالی که PS4 Pro  ابعاد 295 x 327 x 55mm را شامل می شود که کمی بزرگتر از نسخه معمولی آن است و وزن آن حدودا 500 گرم بیشتر از نسخه معمولی پی اس 4 است 

جایی که ما اصلی ترین تفاوت ها را در نسخه Pro پی اس 4 مشاهده می کنیم بخش سخت افزار داخلی آن است . هر دو کنسول در CPU خود از AMD Jaguar x86-64 هشت هسته ای بهره می برند که البته  سی پی یو Pro عملکرد قدرتمند تری نسبت به نسخه معمولی دارد 

شاید تفاوت CPU چندان محسوس به نظر نرسد اما وقتی وارد GPU یا همان عملکرد گرافیکی دستگاه می شویم تفاوت ها را احساس می کنیم جایی که کنسول Pro از قدرت پردازشی 4.2 ترافلاپس استفاده می کند در حالی که در نسخه های معمولی PS4 از قدرت پردازشی 1.84 ترافلاپسی استفاده شده است . تفاوت بعدی بین دو کنسول این است که بر خلاف PS4 های معمولی که نسخه هایی از هارد 500 گیگابایتی نیز از آن در بازار وجود دارد اما PS4 Pro تنها در نسخه یک ترابایتی عرضه خواهد شد و نسخه 500 گیگابایتی نخواهد داشت .

پورت های ارتباطی

در پورت های ارتباطی PS4 Pro دارای یک پورت USB 3.0 بیشتر نسبت به نسخه معمولی PS4 است که بسیاری از کاربران را به این فکر فرو برده است که این پورت USB برای چه قرار داده شده است . البته هنوز هیچ چیز در مورد این پورت گفته نشده است اما با توجه به عرضه VR احتمال این موضوع به نظر می رسد که این پورت برای واقعیت مجازی سونی به کار رود .

در نهایت هم تفاوت دیگری که در پورت های این کنسول وجود دارد در پورت HDMI آن است جایی که کنسول PS4 Pro از یک پورت HDMI 2.0 استفاده می کند و پی اس 4 معمولی از HDMI 1.4 بهره می برد .

این کنسول جدید با کد محصول CUH 7016 و مجهز به یک گرافیک 4.20 teraFLOPS است.

محتویات جعبه این کنسول شامل این موارد است:

  • کنسول پلی استیشن4 (پلی استیشن 4 پرو، هارد 1 ترابایت، 
  • دسته بی سیم با رنگ مشکی (DUALSHOCK 4)
  • هدست Monaural
  • سیم برق
  • کابل HDMI
  • کابل USB

 

 

ثبت نقد و بررسی

امتیاز و دیدگاه کاربران

از مجموع ۰ امتیاز
شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید
خرید کالا
شناسه‌ی کالا
2328
۰
۰
ورود/ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید

رمز عبور خود را وارد نمایید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
لطفا کد یکبار رمز ارسال شده به ایمیل یا موبایل خود را وارد کنید
شما قبلا وارد شده اید