معرفی
عنوان محصول : بازی Hitman III
پلتفرم XBOX ONE-XBOX SERIES
سبک : سوم شخص stealth
پشتیبانی از رزولوشن واقعیی 4K-HDR
نیاز به اتصال اولیه به اینترنت
ناشر : IO Interactive
سازنده : IO Interactive
عنوان محصول : بازی Hitman III
پلتفرم XBOX ONE-XBOX SERIES
سبک : سوم شخص stealth
پشتیبانی از رزولوشن واقعیی 4K-HDR
نیاز به اتصال اولیه به اینترنت
ناشر : IO Interactive
سازنده : IO Interactive
استودیو IO Interactive از نسخه بهبود یافته موتور گرافیکی Glacier که حالا از تکنولوژی Ray tracing هم پشتیبانی میکند،برای ساخت قسمت سوم استفاده کرده است. استفاده از این تکنولوژی به همراه بافتهای گرافیکی بهبود یافته، جلوههای بصری این بازی را بسیار چشم نوازتر کردهاند. حالا سازندگان میتوانند به کمک این موتور تعداد NPCهای حاضر در یک نقشه بهصورت همزمان را تا 300 نفر افزایش دهند و تراکم جمعیت و شلوغی نقشههایی مانند Chongqing در کشور چین را به خوبی شبیه سازی کنند.
علاوه بر تمامی نقشههایی که از بازیهای قبلی به بازی Hitman 3 اضافه میشوند، شش نقشه جدید در کشورهای امارات، بریتانیا، آلمان، چین، آرژانتین و رومانی مراحل اصلی بازی را تشکیل خواهند داد. برخی از این نقشهها با الهام از مراحل خاطره انگیز بازیهای قبلی، و برخی با الهام از آثار جنایی معروف طراحی شدهاند.
برای مثال، عمارت Thornbridge در شهر Dartmoor بریتانیا با الهام از ماجراهای فیلم Knives Out طراحی شده است و همانند این فیلم، اعضای این خانواده یک کارآگاه خصوصی را برای حل معمای قتل استخدام کردهاند که قطعا یکی از راههای جذاب برای ورود مامور 47 به این عمارت پر رمز و راز و از بین بردن هدف ماموریت (حتی حل کردن معمای قتل)، خواهد بود.
مانند دو بازی قبلی این مجموعه، به مرور زمان قراردادها و ماموریتهای بیشتری برای بازی Hitman 3 منتشر خواهد شد و توسعه بازی Project 007 تاثیری روی کیفیت و کمیت محتواهای پس از عرضه این بازی نخواهد گذاشت.
مانند دو بازی قبلی سه گانه World of Assassination، تمرکز بازی Hitman 3 هم روی ارائه راههای بسیار زیاد برای رسیدن به اهداف و دادن اختیار عمل به بازیکن برای انتخاب نحوه به پایان رساندن مراحل است.
گیمپلی این بازی تغییر چندانی نسبت به قسمتهای قبلی نکرده است و تمامی مکانیکهای مخفی کاری و اکشن دو بازی قبلی مجموعه یا به همان شکل گذشته و یا با تغییرات بسیار اندک در این بازی دوباره استفاده شدهاند. برای از بین بردن هر یک از اهداف در مراحل بازی بیش از 10 راه مختلف وجود دارد و برخی از آنها تنها در تکرار کردن مراحل و پس از یادگیری اطلاعات مورد نظرشان قابل دسترسی خواهند بود.
البته چند ابزار جدید مانند یک دوربین که علاوه بر اضافه کردن قابلیت Photo Mod، در گیمپلی بازی هم با زوم کردن تصاویر دور دست و هک کردن برخی قفلهای الکترونیکی به مامور 47 کمک میکند به بازی اضافه شدهاند.
به گفته سازندگان، تمامی نقشههای منتشر شده برای بازی Hitman و Hitman 2 در موتور جدید بازی Hitman 3 بازسازی شدهاند و با کیفیت بالاتر در این بازی قابل دسترسی خواهند بود. علاوه بر این، تمامی آیتمها و لباسهایی که بازیکن در دو بازی قبلی مجموعه به دست آورده هم قابل انتقال به این بازی خواهند بود و گزینههای بیشتری برای پیشروی در مراحل در اختیار مامور 47 قرار خواهند داد.
با توجه به اینکه یکی از ویژگیهای اصلی این بازی، تکرار پذیری بالای مراحل است و هدف اصلی سازندگان طراحی محیطهای بزرگ برای گشت و گزار چند باره بازیکنان بوده است برای تسریع این پروسه، چندین میانبر در نقاط مختلف نقشههای بازی قرار داده شدهاند و پس از پیدا کردن این میانبرها توسط بازیکن و باز کردن مسیر رفت آمد آنها، این مسیرها در تمامی تلاشهای بعدی از ابتدا در دسترس خواهند بود.
برخلاف دو قسمت قبلی این مجموعه که داستان نقش پررنگی در جریان بازی نداشت، بازی Hitman 3 با تمرکز بسیار بیشتر بر گذشته مامور 47 این معضل را حل کرده است. این موضوع روی گیمپلی و طراحی مراحل بازی هم تاثیر پررنگی خواهد گذاشت و باعث بازگشت مامور 47 به برخی از مکانهای قدیمی و خاطره انگیز بازیهای کلاسیک این مجموعه مانند کشور رومانی (زادگاه مامور 47) خواهد شد.داستان بازی Hitman 3 ادامه دهنده ماجراهای دو قسمت قبلی خواهد بود. هدف مامور 47 (Agent 47) در بازیهای قبلی، به قتل رساندن اهداف سفارشی سازمان در اقصی نقاط جهان بود که دستور قتلشان توسط یک مشتری مرموز و ناشناس به سازمان داده میشد. در بازی Hitman 2 مشخص شد که این مشتری ناشناس، یکی از دوستان قدیمی مامور 47 به نام لوکاس گری (Lucas Grey) است که در گذشته با نام نمونه 6 (Subject 6) شناخته میشده است. لوکاس گری دوست قدیمی مامور 47 از زمان تعلیماتشان برای تبدیل شدن به قاتلینی خونسرد است و به او کمک میکند تا خاطرات گذشتهاش را بازیابی کند. لوکاس و مامور 47 به هم قول داده بودند تا روزی برای گرفتن انتقام آموزشهای سخت کودکیشان برای تبدیل شدن به قاتلین بالفطره به این مکان بازگردند.