بازی EA Sports Madden NFL 22 برای PS4

هنوز نظری برای این کالا ثبت نشده است

خرید کالا
شناسه‌ی کالا
8163
۱,۶۹۹,۰۰۰
۰%
۱,۶۹۹,۰۰۰

محصولات مشابه

معرفی

عنوان محصول :بازی  EA Sports Madden NFL 22 

سبک بازی : ورزشی فوتبال امریکایی

پلتفرم اجرایی : برای PS4

سازنده :Electronic ArtsEA Tiburon

ناشر : Electronic ArtsEA Tiburon

بررسی تخصصی

بازی Madden NFL 22 یکی دیگر از نسخه های مجموعه بازی Madden NFL است که به نسبت نسخه قبلی یعنی بازی Madden NFL 21 پیشرفت های بسیار زیادی کرده است و توانسته که نمرات خیلی خوبی از طرف منتقدان بدست بیاورد. بازی Madden NFL 22 علاوه بر پیشرفت از نظر گرافیکی توانسته است که گیم پلی بسیار واقعگرایانه ای را به بازیکنان ارایه بدهد که تجربه ای بی نظیر از بازی Madden NFL 22 بدست بیاورند. بازی Madden NFL هر ساله منتشر می شود و شاهد پیشرفت آن هستیم که طرفداران این این بازی و در کل این رشته ورزشی علاقه خاصی بیشتر به حس هیجان بازی دارند و لازم به ذکر است که طرفداران این نسخه از این مجموعه بسیار بالا بوده است.

بازی Madden NFL 22 سعی بر این داشته است که علاوه بر پوشش دادن تیم های مطرح و شناخته شده و حضور آنها در بازی ، تیم هایی که تازه وارد این عرصه شده اند را به بازی Madden NFL 22 اضافه کند تا بازیکنان این عنوان بتوانند تجربه ای بی نظیر از بازی Madden NFL 22 با تیم مورد علاقه و محبوبشان بدست بیاورند. بازی سازان تمامی سعی و تلاششان را کرده اند که این بازی همانند نسخه قبلی این مجموعه یعنی عنوان Madden NFL 21 نشود که از سیر نظرات منفی برخوردار شد و نتواست تقاضا ها را پاسخ بدهد بلکه می خواهند طرفداران این مجموعه بگویند که بازی Madden NFL 22 بهترین نسخه از این مجموعه است.

گیم پلی بسیار واقعگرایانه بازی Madden NFL 22 توانسته است که نمرات بسیار خوبی از آن خود کند و بازی سازان مجموعه Madden NFL به صورت رسمی اعلام کرده اند که بازی Madden NFL 22 را بهترین نسخه از این مجموعه می دانیم چون تمام تلاشمان را برای بهترین شدن آن کرده ایم! یکی از بهترین المان های بازی Madden NFL 22 این است که شما می توانید با ساخت تیم شخصی خودتان مدیریت اعضای کادر را انتخاب کنید همچنین می توانید بازیکن خرید و فروش کنید و باشگاه خودتان را در بازی Madden NFL 22 به یکی از قوی ترین تیم ها تبدیل کنید. 

ثبت نقد و بررسی

امتیاز و دیدگاه کاربران

از مجموع ۰ امتیاز
شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید
خرید کالا
شناسه‌ی کالا
8163
۱,۶۹۹,۰۰۰
۰%
۱,۶۹۹,۰۰۰
ورود/ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید

رمز عبور خود را وارد نمایید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
لطفا کد یکبار رمز ارسال شده به ایمیل یا موبایل خود را وارد کنید
شما قبلا وارد شده اید