بازی Tennis World Tour 2 on PlayStation 4

هنوز نظری برای این کالا ثبت نشده است

خرید کالا
شناسه‌ی کالا
3638
۱,۴۳۰,۰۰۰
۰%
۱,۴۳۰,۰۰۰

محصولات مشابه

معرفی

عنوان محصول :بازی Tennis World Tour 2

پلتفرم اجرایی : PS4

ریجن 2

ورزشی تنیس

 

بررسی تخصصی


تنیس ورزشی راکتی است که بین دو نفر (تنیس تک نفره) یا بین دو تیم دونفره (دوبل) بازی می‌شود. هر بازیکن تنیس راکتی دارد که دارای صفحه‌ای از شبکه توری است. این بازی طرفداران زیادی دارد. اگر شما هم به این ورزش علاقه مند هستید ، Tennis World Tour 2 گزینه خوبی در دنیای بازی های ویدیویی برایتان خواهد بود. 

بررسی بازی Tennis World Tour 2

گیم پلی بازی

مهمترین نکته‌ای که در بازی تنیس Tennis World Tour 2 باید به آن توجه داشته باشید، زمانبندی است. شما دو گزینه برای ضربه زدن دارید: ضربه دقیق و ضربه قدرتی. برای زدن ضربات دقیق، باید دقیقا قبل از برخورد توپ با راکت، دکمه را لمس و بلافاصله آن را رها کنید. اما برای ضربات قدرتی باید دکمه را نگه دارید و سپس در زمان مناسب آن را رها کنید. اگر این کار را به درستی و به طور دقیق انجام دهید، ضربه شما در قسمت مناسبی از زمین حریف که آن را هدف گرفته‌اید فرود می‌آید. در غیر این صورت، شاهد بیرون رفتن توپ یا حرکت قوس‌دار آن خواهید بود که در این حالت، حریف می‌تواند با یک ضربه قدرتی کار را به سود خودش تمام کند.

این سبک گیم‌پلی باعث شده که دستیابی به پیروزی در بازی تنیس Tennis World Tour 2 به دقت زیادی نیاز داشته باشد. مثلا فرض کنید با دو ضربه دقیق توانسته‌اید حریف خود را در گوشه زمین خودش گیر بیندازید و او را تحت فشار قرار دهید، حالا موقع زدن ضربه آخر، اگر کوچکترین اشتباهی در زمانبندی داشته باشید، توپ به بیرون می‌رود و همه چیز را از دست می‌دهید. به این ترتیب حتی بازیکنان حرفه‌ای هم اگر لحظه‌ای تمرکز خود ار از دست بدهند، ممکن است به راحتی شکست بخورند.

وجود چنین سیستمی در بازی، گیم‌پلی آن را به مسابقات تنیس واقعی نزدیک می‌کند. وجود انیمیشن‌ها و فیزیک واقع‌گرایانه نیز به این امر کمک کرده است. انیمیشن حرکات تنیسورها از تنوع خوبی برخوردار است و در تغییر جهت‌های ناگهای که هنگام ضربه زدن اتفاق می‌افتد، مشکل خاصی مشاهده نمی‌شود. البته گاهی که مجبور می‌شوید به یک ضربه غافلگیرکننده پاسخ بدهید، ممکن است با یک انیمیشن عجیب و خنده‌دار مواجه شوید که به نوعی باگ تلقی می‌شود، اما حتی بزرگترین بازی‌های ورزشی مثل FIFA هم عاری از چنین مشکلاتی نیستند و به همین خاطر نمی‌توان ایراد زیادی به انیمیشن‌های Tennis World Tour 2 گرفت.

تنیسورهای معروف در بازی

  • رافائل نادال (اسپانیا)
  • دومینیک تیم (اتریش)
  • راجر فدرر (سوییس)
  • دانیل مدودف (روسیه)
  • استفانوس سیتسیپاس (یونان)
  • الکساندر زورف (آلمان)
  • اشلی بارتی (استرالیا)
  • الینا اسویتولینا (اوکراین)
  • سرینا ویلیامز (آمریکا)
ثبت نقد و بررسی

امتیاز و دیدگاه کاربران

از مجموع ۰ امتیاز
شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید
خرید کالا
شناسه‌ی کالا
3638
۱,۴۳۰,۰۰۰
۰%
۱,۴۳۰,۰۰۰
ورود/ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید

رمز عبور خود را وارد نمایید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
لطفا کد یکبار رمز ارسال شده به ایمیل یا موبایل خود را وارد کنید
شما قبلا وارد شده اید