بازی eFootball PES 2021 برای PS4

هنوز نظری برای این کالا ثبت نشده است

خرید کالا
شناسه‌ی کالا
7461
۱,۶۹۵,۰۰۰
۰%
۱,۶۹۵,۰۰۰

محصولات مشابه

معرفی

 

عنوان محصول :بازی eFootball PES 2021 برای PS4

پلتفرم  PS4

سبک فوتبال

ریجن 2

ناشر : Konami 

سازنده : KonamiPES Productions,

 

 

 

 

 

بررسی تخصصی


امسال کمپانی کونامی به جای عرضه نسخه جدید از سری بازی‌های فوتبال محبوب PES، تصمیم گرفت تا آپدیتی به نام PES 2021 را برای بازی PES 2020 عرضه کند.

در واقع، بازی PES 2021، همان بازی PES 2020 با رفع اشکالات گرافیکی است و نقل و انتقالات و آپدیت‌های تیم‌ها برای فصل 2020-2021 در آن لحاظ شده است و غیر از این موارد، هیچ تفاوتی با بازی PES 2020 ندارد. شایان ذکر است که این آپدیت شامل تصحیح نام باشگاه‌ها و لباس‌های آن‌ها نمی‌شود.

بازی eFootball PES 2021  بار برخلاف نسخه های پیشین کوچک تر و جمع و جورتر خواهد بود و قابلیت های متعددی را در اختیار کاربران خود قرار نمی دهد. شرکت کونامی همانطور که اعلام کرده بود در نظر دارد با انتشار یک بروزرسانی کوچک نسخه پیشین از این سری از بازی ها، یعنی بازی eFootball PES 2020 را با تغییراتی جدید همراه کند و آن را به عنوان بازی eFootball PES 2021 در دسترس کاربران قرار دهد.

این بروزرسانی که eFootball PES 2021 Season Update نام دارد تغییرات کوچکی را در نسخه پیشین از این سری از بازی ها ایجاد می کند و بخش اعظمی از المان های گیم پلی در نسخه جدید مشابه با نسخه قبل خواهد بود. از میان مهم ترین تغییرات صورت گرفته توسط این بروزرسانی می توان به اضافه شدن تیم های جدید، ارتقا شکل ظاهری بازیکنان و همچنین اضافه شدن مد UEFA EURO 2020 اشاره کرد.

بازی eFootball PES 2021 همچنین قابلیت های جدید دیگری را هم در خود جای داده است. در قابلیت Biggest Clubs Play کاربران می توانند با بزرگ ترین تیم های تاریخ فوتبال بازی کنند. این تیم ها شامل FC Bayern München، FC Barcelona، Manchester United و Juventus می  شود. تیم یوونتوس در این نسخه از بازی های PES شریک تجاری و رسمی شرکت کونامی است.

کاربران همچنین می توانند در مد myClub از این بازی تیم رویایی و مورد علاقه خود را بسازند و بازیکنان مطرح از سرتاسر جهان را گرد هم جمع کنند. در قابلیت Master League هم همانطور که مشخص است کاربران می توانند کنترل یک تیم باشگاهی را در دست بگیرند و آن را در حالت تک نفره کنترل کنند

ثبت نقد و بررسی

امتیاز و دیدگاه کاربران

از مجموع ۰ امتیاز
شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید
خرید کالا
شناسه‌ی کالا
7461
۱,۶۹۵,۰۰۰
۰%
۱,۶۹۵,۰۰۰
ورود/ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید

رمز عبور خود را وارد نمایید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
لطفا کد یکبار رمز ارسال شده به ایمیل یا موبایل خود را وارد کنید
شما قبلا وارد شده اید