بازی آنلاین The Crew 2 برای PS4

هنوز نظری برای این کالا ثبت نشده است

خرید کالا
شناسه‌ی کالا
3489
۸۹۹,۰۰۰
۰%
۸۹۹,۰۰۰

محصولات مشابه

معرفی

عنوان محصول : بازی آنلاین The Crew 2 

سبک بازی :  رقابتی Open world

بستر اجرایی : PS4

ریجن  2

سازنده : Ubisoft

 

 

بررسی تخصصی


در این عنوان جهان باز که به گفته سازندگانش در یوبیسافت، دنیای آن وسعت زیادی دارد، می توانید در هر لحظه وسیله نقلیه خودتان را به سرعت تغییر دهید و این کار با سرعت بالایی انجام خواهد شد. برای مثال، وقتی با هواپیمای تک سرنشین در حال پرواز کردن هستید، با گرفتن یک دکمه می توانید کنترل اتوموبیل خودتان را در دست بگیرید.

نکته جالب در مورد این جابجایی به این شکل است که در صورتی که روی آسمان تصمیم به استفاده از اتوموبیل خود بگیرید، بازی از روی زمین ادامه پیدا نخواهد کرد و در همان ارتفاع چند صدمتری، کنترل ماشین تا لحظه رسیدن به زمین را هم بر عهده خواهید گرفت. بدون شک این موضوع باعث به وجود آمدن صحنه های جالبی در بازی خواهد شد.

نقشه بازی از لحاظ وسعت کماکان همانند قبل خواهد بود و باز هم تمام مناطق آمریکا میزبان غرش ماشین‌های پرسرعت رانندگان است. شاید در قیاس با سری Forza Horizon که در هر شماره خود منطقه جدیدی را در اختیار بازیکن قرار می‌دهد، تصمیم تیم Ivory Tower برای حفظ نقشه قبلی خود کمی ما را نگران کند که باز هم قرار است با یک محیط تکراری سروکار داشته باشیم، اما نکته مثبت اینجا است که سازندگان تصمیم گرفته‌اند تا جایی که می‌توانند از پتانسیل بالای چنین فضای عظیمی بهره ببرند. البته که نباید فراموش کنیم حالا همان چشم‌اندازهای دیدنی و لبریز از تنوع آمریکا قرار است به لطف گرافیک بالای بازی بسیار زیباتر از قبل به نظر برسند و از طرفی هم قابلیت Photo Mode به شما این امکان را می‌دهد که لحظات فوق‌العاده‌ای را در میان ماجراجویی‌های خود ثبت کنید و از رانندگی خود بسیار بیشتر از قبل لذت ببرید.

هسته اصلی گیم‌پلی شاید تفاوت چندانی با نسخه قبلی نداشته باشد. باز هم شما در یک دنیای کاملا جهان‌باز آزادی عمل فراوانی در اختیار دارید و می‌توانید در مسابقات مختلف شرکت کنید، درآمد خود را افزایش دهید، خودروهای جدید بخرید یا داشته‌های خود را تیونینگ کنید و در نهایت آزادانه در دنیای بی‌در و پیکر بازی بگردید. مسابقات نسبت به قبل تفاوت محسوسی نخواهند داشت، اما چیزی که باعث می‌شود بازی همچنان جذابیت خود را حفظ کند، استفاده از وسایل نقلیه دیگر و سوییچ کردن بین آن‌ها است. تقریبا هر کسی که نسخه آزمایشی بازی را تجربه کرده است، از سیستم سوییچ بسیار جالب میان وسیله‌های نقلیه مختلف ابراز رضایت کرده و آن را به عنوان یکی از بهترین‌ ایده‌های بازی قلمداد کرده است. در حقیقت شما هیچ نیازی ندارید که وارد منوهای پیچیده شوید تا مثلا از قایق پیاده شده و به سراغ خودروی خود بروید، بلکه فقط با نگه‌داشتن یک دکمه قایق شما تبدیل به خودرو شده و در نزدیک‌ترین خشکی ظاهر می‌شود.

ه طور دقیق در بازی شاهد 5 نوع وسیله نقلیه مختلف خواهیم بود که دو نوع آن مختص خودروها است و به دو دسته ماشین‌های خیابانی و آفرود تقسیم می‌شوند که چه از لحاظ ظاهری و چه هندلینگ دارای شاخصه‌های متفاوتی خواهند بود. همچنین در این بین خودروهای مخصوص رالی نیز به چشم می‌خورند که آن‌ها را هم می‌توان چیزی بین این دو گروه دسته‌بندی کرد. پس از این‌ها، به ترتیب نوبت به قایق‌ها، موتور سیکلت‌ها و هواپیماهای ملخی و نمایشی می‌رسد. با این حال، تنوع خودروها و مدل‌های آن همچنان حرف اول را در بازی خواهد زد و قرار است شاهد ماشین‌های متنوعی از 58 کمپانی مشهور جهان باشیم. یکی از ویژگی‌های خوب بازی که می‌تواند برای ماشین‌بازها خبر خوشحال‌کننده‌ای باشد، استفاده از مدل‌های قدیمی و محبوب برندهای معروف در کنار ورژن‌های جدید و به‌روز آن‌ها است که قطعا می‌تواند تمام سلیقه‌ها را در برگیرد. از خودروها که بگذریم، موتورسیکلت‌ها با توجه به حضور کمپانی هارلی دیویدسون در بازی، بیشترین تنوع را به خود اختصاص می‌دهند که نسبت به نسخه قبلی پیشرفت کاملا محسوسی به حساب می‌آید.

گرافیک The Crew 2 از همان ابتدا نوید یک جهان تماشایی با جزئیاتی دیدنی را می‌دهد و  قطعا از لحاظ بصری با اثر چشم‌نوازی روبرو خواهیم بود. علاوه بر اینکه جزئیات و طراحی داخلی و خارجی خودروها در قیاس با نسخه قبلی با پیشرفت و بهبود روبرو شده است، المان‌های مربوط به آب و هواهای گوناگون نیز بسیار زنده‌تر و طبیعی‌تر از قبل به نظر می‌رسند. با این حال، تخریب‌پذیری خودروها که در نسخه قبلی جزو نقاط ضعف بازی به حساب می‌آمد، گویا هنوز جای کار دارد و باید امیدوار باشیم که نسخه نهایی بازی در این زمینه عملکرد مطلوب‌تری را برجای بگذارد.

ثبت نقد و بررسی

امتیاز و دیدگاه کاربران

از مجموع ۰ امتیاز
شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید
خرید کالا
شناسه‌ی کالا
3489
۸۹۹,۰۰۰
۰%
۸۹۹,۰۰۰
ورود/ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید

رمز عبور خود را وارد نمایید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
لطفا کد یکبار رمز ارسال شده به ایمیل یا موبایل خود را وارد کنید
شما قبلا وارد شده اید