نسخه دو دیسک بازی Gran Turismo Sport Spec II برای PS4

هنوز نظری برای این کالا ثبت نشده است

خرید کالا
شناسه‌ی کالا
2818
۱,۶۵۰,۰۰۰
۰%
۱,۶۵۰,۰۰۰

محصولات مشابه

معرفی

عنوان محصول : نسخه دو دیسک بازی Gran Turismo Sport Spec II 

سبک بازی :ورزشی مسابقه ای

بستر اجرایی : PS4

تمام آپدیت‌های بازی Gran Turismo تا سال 2019

2.5 میلیون ارز درون بازی برای کاربران جدید

10 خودروی برتر مسابقات گرن توریسمو 2018

پس از قرار دادن دیسک اول، بازی را به صورت کامل دانلود کرده و آپدیت کنید

بازی اختصاصی پلی استیشن 4

بهبود یافته برای PS4 PRO

ریجن 2 

سازگار با پلی استیشن وی آر

 

 

بررسی تخصصی

The EB Exclusive Gran Turismo Sport Day One Edition includes:

  • Gran Turismo Sport game
  • 250,000 in game credits
  • Livery sticker packs
  • Racing helmet chrome
  • 60 x PS4 avatars

توجه به جزئیات، در سراسر بازی دیده می‌شود و این چیزی است که به طرز دیوانه‌کننده‌ای جذاب است. به راحتی می‌توانید دوخت چرمی روی فرمان ماشین Audi خود را با تک‌تک تار و پود‌هایش ببینید. تلألو نور خورشید هم به طرز دیوانه‌کننده‌ای جذاب است و معلوم است حسابی بر روی آن کار شده. هرچند محیطِ بازی هنوز آماده نشده و مثل ماشین‌ها پرجزئیات و چشم‌نواز نیست، اما به طرز قابل ملاحظه‌ای از دیگر محیط‌های موجود در نسخه‌های قبلی، بهتر است. منوی موجود در بازی هم بسیار جذاب است و بخش‌های متنوع و مختلفی در آن وجود دارند؛ علاوه بر این، نوع حرکتِ دوربین بازی نیز بسیار جالب است.

همچنین، در Gran Turismo Sport یک حالت جدید وجود دارد که در آن می‌توانید تصاویر سفارشی خود را طراحی کنید؛ در‌واقع این حالت به شما تصاویری از اتومبیل‌های سراسر جهان را با کیفیت بالا می‌دهد و شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها، تصاویر مدنظر خود را بسازید.Gran Turismo Sport ممکن است بهترین صداگذاری این مجموعه را داشته باشد؛ چراکه نه‌تنها صدای تک‌تک موتورهای ماشین‌های موجود در بازی، زیبا کار شده‌اند، بلکه ویژگی خاص دیگری که در مورد صداگذاری بازی وجود دارد این است که شما می‌توانید (با شنیدن صدای موتور) از جزئیاتی همچون مشکلات احتمالی موتور ماشین باخبر شوید. 

سیستم هندلنیگ (هدایت اتومبیل) بازی Gran Turismo Sport، جزو برترین سیستم‌های هندلینگِ بازی‌های این سبک محسوب می‌شود. اسکات باترورث، نویسنده سایت گیم‌ اسپات، موفق شده برای ساعاتی به این بازی دسترسی داشته باشد. او درمورد Sport می‌گوید:

سیستم هندلینگ بازی Gran Turismo Sport مثل همیشه واقع‌گرایانه به نظر می‌رسد. در طول تجربه‌ای که از بازی داشتم، شانس این را پیدا کردم که با ماشین‌های نیسانِ Nissan GT-R ’17 در لوکیشن Willow Springs، لوتوسِ Evora ’09 در لوکیشن Brands Hatch Indy Circuit و یک مرسدسِ SLS AMG GT3 ’11 در لوکیشن  Nurburgring Nordschleife به رانندگی بپردازم. در هر مورد، کار با فرمان ماشین‌ها، حس سفت بودن و در کنار آن، پاسخگویی سریع را به من منتقل کرد و از نظر من این موضوع به طرز ویژه‌ای درمورد Wheel Peripheral (فرمان مخصوص برای تجربه بازی‌های ریسینگ) مخصوص سونی صدق می‌کند. (با همه این‌ها، من این فرمان را به شما پیشنهاد می‌کنم چون ویژگی‌های جذابی چون پاسخگویی سریع، دنده‌های رده‌بالا‌ی فلزی و یک فرمان مجذوب‌کننده دارد.)

Gran Turismo Sport (همچون نسخه‌های قبلی) چندین زاویه‌ی دوربین را در اختیار کاربر می‌گذارد که از میان آن‌ها می‌توان به دوربین داخل اتاقک ماشین، دوربین بالای کاپوت، دوربین سوم شخص و یک دوربین کامل اول شخص اشاره کرد. علاوه بر این‌ها، در این بازی یک دوربین اول شخص دیگر نیز وجود دارد که بر روی صفحه نمایش، همه اطلاعاتی که نیاز دارید را نشان می‌دهد.

ثبت نقد و بررسی

امتیاز و دیدگاه کاربران

از مجموع ۰ امتیاز
شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید
خرید کالا
شناسه‌ی کالا
2818
۱,۶۵۰,۰۰۰
۰%
۱,۶۵۰,۰۰۰
ورود/ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید

رمز عبور خود را وارد نمایید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
لطفا کد یکبار رمز ارسال شده به ایمیل یا موبایل خود را وارد کنید
شما قبلا وارد شده اید