ریجن آل بازی Project CARS 2 برای PS4

هنوز نظری برای این کالا ثبت نشده است

خرید کالا
شناسه‌ی کالا
3207
۶۶۰,۰۰۰
۰%
۶۶۰,۰۰۰

محصولات مشابه

معرفی

عنوان محصول : بازی Project CARS 2 

سبک بازی : شبیه سازی مسابقه ای

بستر اجرایی : PS4

ریجن ALL 

سازنده : Slightly Mad Studios

بررسی تخصصی

بازی اتومبیل‌رانی Project CARS 2 ادامه نسخه اولیه بازی است که در سال 2015 منتشر شد. نکته قابل توجه در مورد نسخه جدید این است که برخلاف بازی Project CARS، این نسخه تمامی برندهای معروف خودرو را خواهد داشت.

به نظر می‌رسد بازی Project CARS 2 از ابتدا با تمرکز بر ورزش‌های الکترونیک ساخته شده است و شامل مجوز رسمی و لایسنس مسابقات و سیستم اختصاصی برای پخش و استریم گیم‌پلی بازی است. در حال حاضر، گفته شده که چندین مجموعه مسابقه و مسابقات قهرمانی برای بازی در نظر گرفته شده که مدتی پس از عرضه آن برگزار خواهند شد.

استودیو اسلایتلی مد اعلام کرده است که بازی Project Cars 2 میزبان 60 پیست مسابقه‌ای مختلف خواهد بود که طبق گفته‌ی سازندگان شاهد بزرگ‌ترین فهرست پیست‌های اتومبیل رانی روی کنسول‌های بازی هستیم. در ادامه گفته شده است که این پیست‌ها از تنوع بالایی برخوردار هستند و از نقاط مختلف دنیا، نظیر شمال آمریکا و اروپا، پیست‌های متفاوتی در دل بازی قرار داده شده است.

همچنین تمامی نقشه‌های بازی از سیستم آب‌وهوایی و سیستم شب و روز پشتیبانی می‌کنند و مسابقه‌دهندگان باید انتظار رویارویی با المان‌های مختلف آب‌وهوایی نظیر یخ، برف، طوفان، باد و باران را داشته باشند. علاقه‌مندان می‌توانند لیست کامل پیست‌های مسابقه‌ای بازی Project Cars 2 را از اینجا مشاهده کنند.

در مورد اتومبیل‌ها، اسلایتلی مد اعلام کرده که در دنیای بازی 180 ماشین مختلف گنجانده شده که هر کدام از آن‌ها از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و مطابق با مدل‌های واقعی خود ساخته شده است. همچنین تیم سازنده اعلام کرده که رانندگان اتومبیل‌ رانی نیز تمامی خودروها را آزمایش کرده‌اند تا درستی کارکرد اتومبیل‌های بازی تایید شود.

از بین اتومبیل‌های دنیای Project Cars 2 می‌توان به McLaren 720S ،Ford GT40 MK IV و Lotus Type 40 Ford اشاره کرد. در ادامه می‌توانید لیست کامل اتومبیل‌های بازی Project Cars 2 را از اینجا مشاهده کنید.

در بازی Project CARS 2 امکان مسابقه دادن تمامی کلاس‌های مختلف خودروها با یکدیگر وجود دارد که یکی از ویژگی‌هایی است که بسیاری از طرفداران خواهان افزوده شدن آن به این بازی بودند. در همین حال، به لطف تکنولوژی LiveTrack 3.0، مسیرهای مسابقه به صورت پویا به تدریج کثیف می‌شوند و فیزیک خودروها به توجه به تمیز، گلی یا یخ‌زده بودن جاده، تغییر خواهد کرد.

بازیکنان می‌توانند یک مسابقه کامل 24 ساعته را به همراه تغییرات خودروها، آب‌وهوا و دما و حتی در گذر هر چهار فصل به صورت زنده تجربه کنند. علاوه بر این، افکت‌های مه و غبار، رعد و برق و برف هم در بازی وجود دارند که هر یک از آنها چالش منحصربه‌فردی ایجاد خواهد کرد.

ثبت نقد و بررسی

امتیاز و دیدگاه کاربران

از مجموع ۰ امتیاز
شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید
خرید کالا
شناسه‌ی کالا
3207
۶۶۰,۰۰۰
۰%
۶۶۰,۰۰۰
ورود/ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید

رمز عبور خود را وارد نمایید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
لطفا کد یکبار رمز ارسال شده به ایمیل یا موبایل خود را وارد کنید
شما قبلا وارد شده اید