بازی DRIVECLUB FOR PS4 ریجن 2

هنوز نظری برای این کالا ثبت نشده است

خرید کالا
شناسه‌ی کالا
824
۱,۲۰۰,۰۰۰
۰%
۱,۲۰۰,۰۰۰

محصولات مشابه

بررسی تخصصی


 

Driveclub  نه عنوانی شبیه ساز است نه آرکید بلکه عنوانی است در توازن بین این دو که می تواند حس ناب یک ریسینگ واقعی را القا کند و حامل این ویژگی باشد، خصیصه ای که  کمتر بازی را شامل می شود.  لایسنس کردن ماشین های متعدد و القا حس محیطی بازی به بازی باز از خصیصه هایی است که همگان را از آن مطلع می کند. انتقال حس اتمسفر بازی بسیار در بازی عمیق است و موسیقی بازی سرعت این انتقال را فزونی می دهد. بخش موسیقی  و صدا گذاری بازی بسیار داستان(!)  جذابی دارد و این امر ما را به شکاف بیشتر آن  سوق می دهد. 
حث دیگری که در DC نظر دیگران را جلب می کند گرافیک آن است. کافی است سنجشی میان جلوه های بصری DC و Forza Motorsport 5 انجام دهید تا تکامل گرافیکی در آن را حس کنید و با دستان خود لمس تا بفهمید که تلاش برای ساخت این عنوان به مقدار زیادی ثمره داده و می توان گفت که تلاش بسیار در ساخت این بازی باعث می شود تا موفقیت این بازی را تا 80 درصد، دست یافته بدانیم. گرافیک بازی بسیار چشم نواز است و در طراحی محیط طبیعی بازی وسواس خاصی به خرج داده شده است و در نورپردازی  بازی که بسیار داینامیک طراحی شده، دقت خاص و محسوسی به کار رفته است. طبق گفته سازندگان، هدف آن ها در طراحی گرافیک بازی فقط و فقط ارائه کیفیتی ماورا تصور و در حالت فیزیکی با نرخ فریم 60 فریم بر ثانیه و کیفیت 1080 است که قصد  نوازش چشمان شما را برای برجسته کردن هنر PS4 در گرافیک دارد. سازندگان بازی، PS4 را معشوقه ی خود می پندارند و  کار برروی آن را بسیار جذاب می دانند. در نتیجه باید گفت که جلوه های بصری در DC بسیار تکامل یافته و واقع گرایانه است.
بیش از 50 ماشین،55 ماشین سنگین به همراه 5 لوکیشن  و 50 تور  متفاوت در بازی گنجانده شده است که بی نظیر خواهد بود؛ آن هم برای یک عنوان انحصاری که قصد ارضای قشر محدودی از کنسول داران که طرفدار متعصب سبک ریسینگ را دارند، دارد و فرآیند دل ربایی از طرفداران مهیج تر نیز می شود. موضوع دیگری که دربازی رخ نمایی می کند؛ تلاش پشت صحنه بازی برای داشتن دوستانی زیاد برای شماست که یکی از اهداف بازی نام برده شده تا شما را به داشتن خیلی عظیمی از دوستان مجاب کند. به جای کورس گذاشتن با دوستان خود در خیابان، به خیابان های DC بروید و طعم مبارزه ای ماشینی را در آن بچشید.
 
ثبت نقد و بررسی

امتیاز و دیدگاه کاربران

از مجموع ۰ امتیاز
شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید
خرید کالا
شناسه‌ی کالا
824
۱,۲۰۰,۰۰۰
۰%
۱,۲۰۰,۰۰۰
ورود/ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید

رمز عبور خود را وارد نمایید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
لطفا کد یکبار رمز ارسال شده به ایمیل یا موبایل خود را وارد کنید
شما قبلا وارد شده اید