کارکرده بازی UFC 2 EA Sports برای PS4

هنوز نظری برای این کالا ثبت نشده است

خرید کالا
شناسه‌ی کالا
1824
۲۹۹,۰۰۰
۰%
۲۹۹,۰۰۰

محصولات مشابه

معرفی

این کالا کارکرده میباشد

عنوان محصول : بازی UFC 2

پلتفرم اجرایی :PS4

سبک : ورزش و مبارزه

ریجن ALL یا 2

بررسی تخصصی


یکی از مهم ترین جنبه های بازی EA Sports UFC 2 گرافیک آن است که هر بازیکن با دیدن آن در جای خود میخکوب می شود. البته با خواندن این یک خط جمله نباید گرافیک آن را با بازی های دیگر مقایسه کنید، اما گرافیک این بازی در بین عناوین ورزشی بسیار زیباست و می توان به آن رتبه عالی داد. زمانی که با پا به صورت حرفیتان می زنید و جای پا روی صورتش نقش می بندد، یا زمانی که خون حریفتان همانند آبشار همه جا را قرمز می کند آن زمانی است که به قدرت واقعی موتور Ignore پی می برید.

چندسال پس از مرگ بروسلی و با ابداع کمپانی به نام UFC، به نوعی می توان گفت که راه این استاد هنرهای رزمی ادامه یافت افراد بیشتر را مجذوب خود کرد. در فیلم های بروسلی قطعا دیده اید که یک جودو کار درخواست مبارزه با بروس را کرده و این دو هم باهم مبارزه کرده اند، این مبارزات در UFC هم دنبال می شود. هدف از ساخت کمپانی UFC مبارزات سبک های مختلف رزمی با یکدیگر است جودو کار با یک بوکسور، کشتی گیر با یک جوجیدسو کار و… . جذابیتی که در این رشته وجود دارد شاید کمتر رشته ورزشی در خود داشته باشد چرا که تمام ضربات واقعی هستند و مبارزاتی که در رینگ مبارزه انجام می شود، از شور و هیجان بسیار بالایی برخوردار است. این شور و هیجان در تماشای مسابقات تلوزیونی این رشته باعث شده است که UFC همانند دیگر رشته های ورزشی با یک شبیه ساز وارد دنیای بازی های رایانه ای شود.

همه ما می دانیم که EA Sports در شبیه سازی عناوین ورزشی حرف اول را می زند. این شرکت عناوین بسیاری را در کارنامه دارد. عناوین محبوب مثل سری بازی FIFA ،NFL ،NCAA Football و… که همه اینها عناوین خوش ساختی هستند. پس از گذشت چند سال و مشارکت THQ در ساخت سر بازی UFC، اینبار حق ساخت این بازی به شرکت EA Sports رسید.

گرافیک خیره کننده، گیم پلی روان و طبیعی، موسیقی و صداگذاری بسیار خوب از ویژگی های Ea Sports UFC بود که طرفداران را بسیار خوشحال کرد. این دقیقا همانچیزی بود که طرفداران این سری منتظر آن بوده اند و بالاخره این آرزو آن ها مستحق شد. حالا پس از گذشت دو سال پس از عرضه بازی EA Sports UFC، نسخه جدید این بازی تحت عنوان EA Sports UFC 2 عرضه شده است .

بخش های مختلف بازی :

Play: این بخش همان بخش آفلاین بازی است که بازیکنان می‌توانند به صورت دو نفره و بدون نیاز به اینترنت با هم بازی کنند. بیش از 200 مبارز در وزن ها و جنسیت‌های مختلف در این قسمت وجود دارد که برای هر کدام، حرکات ویژه ای شبیه سازی شده است. متاسفانه این بخش در نسخه آزمایشی UFC 2 قابل بازی نبود ولی مطمئنا این بخش، یکی از بهترین بخش‌های این بازی خواهد شد.

Live Events و Custom Events: در این بخش بازیکن می‌تواند به عنوان مدیر کمپانی در بازی، مسابقات را تعیین و PPV ها را بسازد. در Live Events ها هم بازیکن می‌تواند به انجام مسابقاتی که بازی برای آن ها تعیین کرده بپردازد.

Ultimate Team: این بخش [که از سری بازی FIFA برای اولین بار وارد این بازی شده است] برای بازیکن ها همان حکم درست کردن تیم در سری FIFA را دارد. در این بخش بازیکن می‌تواند برای خود یک تیم 5 نفره از مبارزان را [ جنسیت‌های مختلف] انتخاب کند و با Skill (مهارت) هایی که در اختیار دارد و یا به دست خواهد آورد، تیم خود را ارتقا داده و به جنگ تیم‌های بازیکنان مقابل بروند.

Knock Out Mode: همانطور که از نام این بخش پیدا است، باید حریفتان را در رینگ مبارزه ناک اوت کنید. یعنی فقط زدن حرکات پا و دست مجاز است و هیچگونه کشتی و سابمیشن و… در کار نیست. علاوه بر این نیز در این بخش هیچگونه زمانی تایین نشده است، اما به جای زمان بخشی به بازی تحت عنوان Base اضافه شده است که به زبان ما راند نیز گفته می شود. پس از ناک اوت کردن حریف مسابقه به اتمام نمی رسد و شما می توانید به گذاشتن راند های بیشتر، شانس پیروزی حریفتان را زیاد کنید. لازم به ذکر است که این بخش برای اولین بار وارد این سری شده و صحنه های به یاد ماندنی را برایتان رقم خواهد زد.

Quick Fight: بخش آنلاین یا Multiplayer بازی به این نام تغییر پیدا کرده است که در آن هر بازیکن با بازیکن دیگر از سراسر دنیا باهم به رقابت آنلاین می‌پردازند. سرور های بازی بسیار بهبود پیدا کرده و به راحتی می توانید مسابقات را انجام دهید.

Ranked Championships: در این بخش خود شما به عنوان یک فایتر وارد بازی می شوید. یعنی پروفایل واقعی شما در بازی وجود دارد که پس از هر برد و باخت نتایج آن در پروفایل شما به ثبت می رسد. علاوه براین با جمع آوری امیتازاتی که با هر برد به دست می آورید، می توانید رتبه خود را در رتبه بندی جهانی ارتقا دهید. مواظب باشید چرا که بازیکنان در این بخش هرچه را که در توانشان است مقابلتان به نمایش خواهند گذاشت.

Career Mode: هدف از ساختن این بخش [که برای اولین بار در نسخه قبل شاهد آن بودیم] این است که بازیکن همانند مبارزانی که وارد دنیای UFC شده اند، به عنوان یک فایتر مبتدی وارد باشگاه UFC می‌شود و با مربیانی که در اختیار دارد، باید خودش را به سطح‌های بالاتر برساند. در واقع EA Sports خواسته است تا همه بازیکنان این عنوان متوجه سختی‌هایی که همه مبارزان کشیده اند را درک کنند و خودشان را در نقش آن ها قرار بدهند. انتظاری که از این بخش داریم آن است که کمی متفاوت تر از نسخه قبلی باشد و EA Sports صرفا همان Career Mode نسخه قبلی را برای این عنوان نیاورد. البته کارگردان بازی نیز  آقای Brian Hayes قول تغییرات جدیدی را به بازیکنان داده است.

Skill Challange: این بخش برای بازیکنانی که تازه می‌خواهند این عنوان را تجربه کنند بسیار حیتای است چرا که چالش هایی که برای بازیکنان مبتدی در نظر گرفته شده صرفا برای تقویت آنان است. چالش‌هایی که برای این بخش در نظر گرفته شده اند عبارت است از:
Stand Up Challanges : چالش‌هایی است که مبارزانی که بازیکنان کنترل آن ها را به دست می‌گیرد، باید به صورت ایستاده [یعنی ضربات و حرکات باید به صورت ایستاده زده شوند] به انجام چالش ها بپردازند.
Clinch Challanges: چالش‌هایی است که در رینگ مسابقات انجام می‌شود که هدف از آن، قوی کردن بازیکن در بخش‌هایی است که مبارزان به صورت ایستاده باهم گلاویز شده‌اند.
Ground Challanges : این چالش در واقع برای زمانی است که مبارز شما و حریفتان روی زمین در رینگ افتاده اید. هدف از چالش‌های این بخش این است که زمانی که روی زمین هستید، بدانید که چگونه باید حریف را دور بزنید، یا فنون کار ساز را روی آن ها پیاده سازی کنید.

Practice Mode: آخرین بخشی که در این بازی وجود دارد بخش Practice است. در واقع این بخش همان بخش Skill Challange است که تمام موارد گفته شده فقط در رینگ و با حریف انجام می‌شود. در واقع این بخش برای بازیکنان با تجربه تر ساخته شده تا توانایی خود را بیشتر محک بزنند. در این بخش سختی درجه ها و دیگر نکات تماما به دست بازیکن ها است و به نوعی بازیکن را برای مسابقات اصلی آماده‌تر می‌کند.

ثبت نقد و بررسی

امتیاز و دیدگاه کاربران

از مجموع ۰ امتیاز
شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید
خرید کالا
شناسه‌ی کالا
1824
۲۹۹,۰۰۰
۰%
۲۹۹,۰۰۰
ورود/ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید

رمز عبور خود را وارد نمایید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
لطفا کد یکبار رمز ارسال شده به ایمیل یا موبایل خود را وارد کنید
شما قبلا وارد شده اید