نسخه DELUXE بازی FIFA 2017 برای PS4

هنوز نظری برای این کالا ثبت نشده است

خرید کالا
شناسه‌ی کالا
2257

ناموجود

محصولات مشابه

معرفی

عنوان محصول  : بازی فوتبال FIFA 2017

سبک : ورزشی فوتبال

پلتفرم اجرایی : PS4

ریجن 2

نسخه ارزشمند DELUXE EDITION

 

 

بررسی تخصصی


 

در نسخه امسال فیفا، شما می‌توانید با استفاده از بدن خود، از توپ محافظت کنید و با استفاده از این تکنیک، در مقابل مدافعان تنومند حریف شانس بیشتری برای عبور دادن توپ داشته باشید. همچنین با استفاده از سیستم فیزیکی جدید بازی، شما می‌توانید توپ را تا زمان رسیدن هم‌تیمی‌هایتان نگه دارید و سپس با یک پاس، موقعیت خطرناکی برای دیگر بازیکنان تیم‌تان ایجاد کنید.

یکی از محبوب ترین عنوانهایی که هر ساله در سبک ورزشی عرضه می شود، سری عنوانهای FIFA می باشد. این عنوان همه ساله و در تاریخی تقریبآ معین توسط EA Sports منتشر میگردد. امسال نیز مانند سنت هر سال، اوایل مهر شاهد انتشار جدیدترین نسخه از سری فیفا یعنی FIFA 17 خواهیم بود. FIFA 17 یک تغییر بزرگ در مقایسه با قسمت‌های قبلی خودش دارد. EA این بازی را با موتور بازی‌سازی Frostbite ساخته است. موتوری که قبلا برای ساخت بازی‌هایی مانند Battlefield، Mirror’s Edge یا Star Wars Battlefront استفاده می‌شد. استودیوی سازنده موتور Ignite Engine را برای ساخت این بازی کنار گذاشته و تصمیم گرفته با Frostbite تغییرات زیادی در این بازی ایجاد کند. EA دراین‌باره گفته است موتور بازی‌سازی Frostbite ویژگی‌های جدیدی را به مجموعه‌ی فیفا اضافه می‌کند و تجربه‌ی تازه‌ای را به بازی‌کننده‌ها می‌دهد. یکی از مهم‌ترین تغییرات FIFA 17 اضافه شدن بخش جدیدی در بازی با نام The Journey است، این بخش جدید، چیزی مانند بخشی است که استودیو تو کی، از سال گذشته در بازی NBA 2K خود قرار داده است. شما در بخش The Journey، در نقش یک بازیکن تازه‌کار با نام الکس هانتر قرار می‌گیرید و باید علاوه بر عملکرد خوب درون زمین، زندگی شخصی وی را نیز مدیریت کنید تا بتوانید به موفقیت‌ دست پیدا کنید. از نحوه برخورد با هم‌تیمی‌ها گرفته تا روشی که اوقات فراغت خود را می‌گذرانید، همه و همه بر عملکرد شما درون زمین تاثیر خواهند داشت. این بخش جدید، در راستای عمق بخشیدن به گیم‌پلی فیفا اضافه شده است و بخش ورزشی الکترونیک آرتز، سعی داشته با پیاده‌‌سازی کردن این بخش، مجموعه فیفا را از یک بازی ورزشی صرف خارج و آن را بیشتر شبیه به بازی‌های نقش‌آفرینی کند.

بازی FIFA 17 تقویم و سیستم روزشماری برای عاشقان فوتبال است که با بقیه مردم تفاوت دارد! برای این دسته از مردم هر سال از اواخر تابستان و با شروع فصل جدید لیگ های فوتبال آغاز می شود که دقیقا مصادف است با عرضه فیفا. نسخه PC ،PlayStation 4 و Xbox One عنوان FIFA 17 برای اولین بار با استفاده از موتور بازی سازی استدیو DICE یعنی Frostbite که اخیرا در عناوینی چون Need For Speed و Star Wars Battlefront به کار گرفته شد، ساخته می شود. عناوین اخیر این سری با استفاده از موتور بازی سازی Ignite ساخته می شدند. EA اعلام کرده که چندین سال بر روی انتقال اطلاعات سری FIFA به موتور Frostbite کار کرده است. طبق وعده سازنده ها، با استفاده از این موتور بازی سازی، بازیکنان وارد واقع گرایانه ترین و اصیل ترین دنیای فوتبالی شده و احساسات و عمق واقعی شخصیت ها را درک خواهند کرد.تهیه کننده سری FIFA در مورد تغییر موتور بازی می گوید: “Frostbite درهای دنیایی از امکانات جدید را بر روی فرنچایز FIFA و طرفداران آن باز خواهد کرد. هیچگاه تا این اندازه برای آینده فوتبال و تجربه ای که قرار است با FIFA 17 خلق کنیم، هیجان زده نبودیم.”همچنین اعلام شده که برای خلق گیم پلی ای هر چه واقع گرایانه تر، چهار بازیکن مطرح دنیا یعنی جیمز رودریگز از رئال مادرید، آنتونی مارشال از منچستر یونایتد، ادن هازارد از چلسی و مارکو رویس از بوروسیا دورتموند نیز با EA در ساخت FIFA 17 همکاری خواهند داشت.

اگر گذری را بر مسیر سری بازی فیفا تا به امروز بزنیم، اوج تعالی فرمول طلایی فیفا در نسخه 12 بود که اگر آنرا بهترین شبیه ساز فوتبال نسل هفتم بدانیم، چیز عجیبی نگفته ایم، از آن زمان فیفا صرفا در حال برداشت موفقیت های فرمول طلایی نسل هفتم خود بوده است و این موضوع در گذر زمان، باعث تکرار فرمول گشته و بازی آن حالت غیرقابل پیشبینی و باز گذشته را دیگر ندارد.

شاید خود طرفداران مسی هم با من موافق باشند که زمان تغییراتی در کاور بازی فرا رسیده است! با وجود اینکه کماکان مسی و رونالدو در دنیای فوتبال دست نیافتنی محسوب می شوند اما وقتی به گذشته و کاور بازی هایی مثل فیفا 11 یا 12 نگاه می کنیم، به هیچ عنوان شاهد تکرار و یکنواختی امروز نیستیم. دنیای فوتبال سال گذشته شاهد غافلگیری ها و پدیده های فراوانی بود. چه اشکالی دارد بازیکنانی مثل روبرت لواندوفسکی، آنتونیو گریزمان، لوییس سوارز، گرت بیل، جیمی واردی، پاول پوگبا و یا حتی نیمار روی کاور بازی قرار داشته باشند؟ شاید حالت ایده آل مثل برخی از نسخه های کلاسیک، استفاده از سه بازیکن روی کاور باشد و در این صورت بشدت می توان تنوعی جالب را به کاور بازی ارائه داد حتی بت وجود لیونل مسی.

در نسخه 15 شاهد ارتقا بسیار خوبی در انیمیشن بازی بودیم اما با این وجود نباید فراموش کنیم در نسل هشتم به سر می بریم و در ابعاد گرافیکی نسخه های اخیر فیفا به هیچ عنوان یک نسل از نسخه های نسل هفتم مثل فیفا 13 یا 14 جلوتر نبوده اند. چالش اصلی در رابطه با موتورگرافیکی بازی است که با وجود اینکه EA در تبلیغات خود مانور فراوانی بر روی آن داده اما در عمل تنها شاهد یک ارتقا ساده نسبت به نسخه نسل هفتمی آن هستیم. حتی فارغ از موتور گرافیکی گرافیک بازی بشدت نامتعادل شده است.

به طور مثال در زمینه کیفیت مدلینگ استادیوم ها تناقض عجیبی بین کیفیت استادیوم های انگلیسی با سایر کشور ها وجود دارد، به بیان بهتر طراحی استادیوم های انگلیسی همگی در نسل هشتم انجام شده اما استادیوم های کمتر شناخته شده سایر کشور ها عملا همان کیفیت نسل قبل را دارند. کیفیت استادیوم های لایسنس نشده هم به واقع اسف بار است و مدت هاست هیچ تغییری نکرده است.

هوش مصنوعی جدید یاران هم‌تیمی که الکترونیک آرتز نام Active Intelligence System را برای آن در نظر گرفته است، باعث می‌شود که هنگامی که توپ در دست شما است و شما در حال حمله هستید، یاران هم‌دسته‌تان با تحلیل شرایط اطراف و دیدن مدافعان، فرارهایی انجام دهند. این فرارها می‌تواند به سمت جلو، به سمت عقب یا صرفا برای گول زدن مدافعان حریف باشد.

 

چند قابلیت که توسط توسعه دهندگان بر روی آن بیشتر کار کرده اند :

1- تمامی شروع مجدد های بازی از نو طراحی شده است و شما راه های مختلفی برای ارسال از کرنر و ضربه های ایستگاهی و پنالتی دارید.

2- حرکت پا به توپ این امکان را به بازیکن می دهد تا با ضربه بیرون پا گل های انفجاری زیبا به ثمر برسانند.
از این پس می توانید از سیستم شوت داخل بازی برای زدن ضربه پنالتی استفاده کنید. از سیستم عذاب آور قبلی خبری نیست که شما فقط باید جهت را انتخاب می کردید و دکمه ضربه را می زدید.

3- کنترل بیشتر، سلاح جدید شما در حمله: پاس های عمقی دروازه بان ها به پشت مدافعین به طرزی که تا کنون ندیده اید.

4- سیستم هوش فعال: تیم ها از این نسخه در یک سوم تیم حریف فعال تر از گذشته کار می کنند وحس بازی به طور کامل تغییر کرده است.

5- سیستم محافظ دریبلی به طور کامل بازسازی شده است و شما با انتخاب های بیشتری رو به رو خواهید بود

مشخصات محصول از زبان سازنده :

Pre-Order to receive the full FIFA 17 game along with up to 20 FUT Jumbo Premium Gold Packs, 3-Match Team of the Week Loan Players, an 8-Match FUT Loan Player, and Special Edition FUT Kits.

New Football Worlds - Frostbite injects even more detail into the worlds of FIFA 17. Experience all new environments like tunnels, locker rooms, the manager's office, and the team plane.

Experience Life in the Premier League - For the first time ever in FIFA, live your story on and off the pitch as the Premier League's next rising star, Alex Hunter. Play on any club in the Premier league, for authentic managers and alongside some of the best players on the planet. Experience brand new worlds in FIFA 17, all while navigating your way through the emotional highs and lows of The Journey.

ثبت نقد و بررسی

امتیاز و دیدگاه کاربران

از مجموع ۰ امتیاز
شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید
خرید کالا
شناسه‌ی کالا
2257
۰
۰
ورود/ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید

رمز عبور خود را وارد نمایید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
لطفا کد یکبار رمز ارسال شده به ایمیل یا موبایل خود را وارد کنید
شما قبلا وارد شده اید