بازی Madden NFL 20 برای PS4

هنوز نظری برای این کالا ثبت نشده است

خرید کالا
شناسه‌ی کالا
3946

ناموجود

محصولات مشابه

معرفی

عنوان محصول :بازی Madden NFL 20 

سبک بازی :ورزشی راگبی تیمی

پلتفرم اجرایی : PS4

ریجن 2

ناشر :  Electronic Arts.

موجودی محدود قبل از پرداخت با تماس تلفنی هماهنگ نمایید

 

 

بررسی تخصصی


بازی Madden NFL 20 ویژگی‌های جالبی را برای شما به میان خواهد آورد. به‌عنوان مثال و همان‌طور که در بالا گفته شد، کالج فوتبال به این نسخه از بازی اضافه شده‌، که البته دارای محدودیت‌هایی است. یکی دیگر از ویژگی‌های اضافه شده یک حالت موسوم به QB1 است که در آن می‌توانید اقدام به تأسیس یک کالج از بازیکنان خط حمله کنید، سپس با برگزاری مسابقات و رقابت‌های سخت، بهترین‌های آنان را جدا کرده و درنهایت با راه‌یابی آن‌ها به فهرست مورد انتظار برای لیگ NFL، حرفه‌ای‌ترین بازیکنان خطوط حمله را جدا کرده و در تیم اصلی خود جای دهید. بخش‌هایی از صحبت‌های شرکت Electronic Arts را در رابطه با این بازی در زیر مشاهده می‌کنید:

کافی‌ است بازیکنان شما بتوانند دوام بیاورند و خود را نشان دهند و درنهایت تبدیل به یک ورزشکار حرفه‌ای شوند. سپس می‌توانند حتی به مسابقات Pro Bowls نیز راه پیدا کنند. تمامی مراحل و قسمت‌های این کمپین جدید و مهیج در مورد شما و بسته به شما است. می‌توانید با استفاده از سناریو‌هایی که قابل شخصی‌سازی هستند و همچنین رویدادها و تغییرات پویا، به هر شکلی که بخواهید مسیر خود را ادامه دهید. در یک کلام باید گفت تصمیماتی که شما در ابتدای راه اتخاذ می‌کنید، در نتیجه و هدف نهایی شما موثر خواهند بود.

تعداد 10 کالج فوتبال در این نسخه از سری Madden NFL وجود دارد که Texas ،Oregon ،Oklahoma ،Clemson ،Florida ،LSU ،Miami ،Texas Tech ،USC ،Florida St هستند. طرفداران این سری می‌دانند که اضافه شدن مجدد کالج فوتبال خبر خوبی محسوب می‌شود؛ چراکه شرکت الکترونیک آرتز چندین سال است که در این سری از بازی، این ویژگی‌ محبوب را رها کرده است. یکی دیگر از ویژگی‌های بازی Madden NFL 20 موسوم به بازیکنان X-Factor است. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد تا به واسطه‌ی قدرت‌ها و توانایی‌های خاصی که برای برخی از بازیکنان ستاره تعریف می‌کنید، به وی قدرتی خاص بدهید. یکی از این شخصیت‌ها و بازیکنان ماهومز است که ظاهرا قدرت خاصی که دارد مربوط می‌شود به پاها و سرعت فوق‌العاده‌ی وی که می‌تواند در فرارهای انفجاری بسیار خوب عمل کند. بخش‌هایی از صحبت‌های الکترونیک آرتز در این رابطه را در زیر مشاهده می‌کنید:

در کل نزدیک به 50 بازیکن مشهور X-Factor و حدودا 30 بازیکن سوپراستار اضافی در این بازی قرار داده شده است. تفاوت این دو دسته در دو قابلیت موسوم به Zone Abilities و Superstar Abilities است. مورد اول مربوط می‌شود به قابلیت‌های بسیار خاصی که تقریبا در هر فصل یک‌بار رخ می‌دهند و فقط بهترین افراد هر لیگ امکان اجرای آن را دارند. اما مورد دوم مربوط می‌شود به ویژگی‌های شخصی برخی از بهترین بازیکنانی که در هر مسابقه می‌توان شاهد حضورشان بود. به‌طور کلی نزدیک به 20 قابلیت از نوع اول (Zone Abilities) برای همان 50 نفر بازیکن X-Factor وجود دارد و برای گروه دوم نیز حدود 140 قابلیت در بازی قرار داده شده است. می‌توان گفت که تفاوت‌هایی که در هر بازی و مسابقه خواهید دید، حاصل این قابلیت‌ها است.ورد بعدی که در این نسخه از بازی قرار داده شده Urban Symphony نام دارد که به‌گفته‌ی شرکت Electronic Arts، با برجسته ساختن سبک‌های موسیقی پاپ، هیپ هاپ و یک‌سری رسوم زندگی شهری مدرن و سپس ترکیب آن‌ها با المان‌های موسیقی سنتی مربوط‌به ورزش، به‌دنبال خلق ساندترک‌های منحصر به‌فردی‌ است که بتواند به خوبی حس و حال فوتبال را به بازیکن منتقل کند. بازی Madden 20 قرار است در تاریخ 2 ماه آگوست (11 مرداد ماه) منتشر شود و البته کسانی که نسخه‌ی Superstar Edition آن را تهیه کنند، می‌توانند سه روز زودتر بازی را تجربه کنند.

بهترین تیم‌ها بر اساس امتیاز کلی

1. تیم Philadelphia Eagles با 89 امتیاز
2. تیم Dallas Cowboys با 88 امتیاز
3. تیم New Orleans Saints با 87 امتیاز
4. تیم New England Patriots با 87 امتیاز
5. تیم Green Bay Packers با 87 امتیاز
6. تیم Atlanta Falcons با 86 امتیاز
7. تیم Indianapolis Colts با 86 امتیاز
8. تیم Los Angeles Rams با 85 امتیاز
9. تیم San Diego Chargers با 85 امتیاز
10. تیم Pittsburgh Steelers با 84 امتیاز

 

بهترین بازیکنان پست کوارتر بک

بازیکنان کوارتر بک بار استراتژیک بازی فوتبال آمریکایی را به‌دوش می‌کشند. آن‌ها توپ را از بازیکنان مرکز زمین دریافت می‌کنند و باید با یکی از سه روش معمول بازی را ادامه دهند. نخستین راه این است که با پاس دادن به هم‌تیمی‌ها، راهی را برای پیشرفت به جلو باز کنند. دومین راه انتقال توپ به بازیکنان عقب است تا آن‌ها به سمت زمین حریف بدوند و راه آخر این است خودشان به‌همراه توپ به سه سمت زمین حریف حمله کنند.

1. Patrick Mahomes با 97 امتیاز
2. Tom Brady با 96 امتیاز
3. Philip Rivers با 94 امتیاز
4. Drew Brees با 92 امتیاز
5. Andrew Luck با 92 امتیاز
6. Russell Wilson با 91 امتیاز
7. Aaron Rodgers با 90 امتیاز
8. Matt Ryan با 89 امتیاز
9. Ben Roethlisberger با 85 امتیاز
10. Cam Newton با 84 امتیاز

بهترین بازیکنان پست واید ریسیور

بازیکنان واید ریسیور در کناره‌های زمین قرار می‌گیرند و وظیفه دارند پاس‌هایی را که از سمت کوارتربک‌ها می‌رسد دریافت کنند. آن‌ها پس از دریافت توپ به سمت زمین حریف می‌دوند و تا جایی که هنوز متوقف نشده‌اند، حمله را ادامه می‌دهند.

1. Odell Beckham J با 96 امتیاز
2. Michael Thomas با 95 امتیاز
3. Tyreek Hill با 94 امتیاز
4. Adam Thielen با 94 امتیاز
5. Stefon Diggs با 93 امتیاز
6. Davante Adams با 92 امتیاز
7. Mike Evans با 91 امتیار
8. T.Y. Hilton با 91 امتیاز
9. A.J. Green با 90 امتیاز
10. Keenan Allen با 89 امتیاز

بهترین بازیکنان پست تایت اند

وظیفه‌ی بازیکنان این پست بر اساس شرایط و نوع بازی متفاوت است. آن‌ها گاهی به مدافعان در سد کردن راه حریفان کمک می‌کنند و گاهی نیز همانند واید ریسیورها به کناره‌های زمین می‌روند تا با دریافت توپ به زمین حریف حمله کنند.

1. Zach Ertz با 93 امتیاز
2. Delanie Walker با 92 امتیاز
3. George Kittle با 90 امتیاز
4. Greg Olsen با 89 امتیاز
5. Tyler Eifert با 88 امتیاز
6. Jordan Reed با 88 امتیاز
7. Trey Burton با 87 امتیاز
8. Jared Cook با 87 امتیاز
9. Eric Ebron با 86 امتیاز
10. Hunter Henry با 86 امتیاز

بهترین بازیکنان پست رانینگ بک

بازیکنان رانینگ بک دقیقا پشت سر کوارتر بک‌ها قرار می‌گیرند. در صورتی که کوارتربک تشخیص دهد راه بهتری برای حمله وجود ندارد، توپ را به سمت آن‌ها پاس می‌دهد تا روند حمله بهتر انجام شود.

1. Todd Gurley II با 97 امتیاز
2. Ezekiel Elliott با 94 امتیاز
3. Le'Veon Bell با 92 امتیاز
4. Melvin Gordon III با 92 امتیاز
5. Saquon Barkley با 91 امتیاز
6. Christian McCaffrey با 91 امتیاز
7. Kareem Hunt با 90 امتیاز
8. Alvin Kamara با 90 امتیاز
9. Devonta Freeman با 89 امتیاز
10. Joe Nixon با 88 امتیاز

ثبت نقد و بررسی

امتیاز و دیدگاه کاربران

از مجموع ۰ امتیاز
شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید
خرید کالا
شناسه‌ی کالا
3946
۰
۰
ورود/ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید

رمز عبور خود را وارد نمایید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
لطفا کد یکبار رمز ارسال شده به ایمیل یا موبایل خود را وارد کنید
شما قبلا وارد شده اید