بازی E Football PES 2020 برای PS4

هنوز نظری برای این کالا ثبت نشده است

خرید کالا
شناسه‌ی کالا
3958

ناموجود

محصولات مشابه

معرفی

عنوان محصول : بازی E Football PES 2020 

پلتفرم اجرایی :PS4

سبک : ورزشی فوتبال

ریجن 2 یا آل 

سازنده :  KonamiKonami Digital Entertainment

ناشر : PES Productions

بررسی تخصصی

دوربین Stadium، چیزی که اول از همه به چشم می خورد

همین که سوت اولین بازی را بشنوید، متوجه تغییر زاویه دوربین می شوید، این زاویه دوربین Stadium نام دارد و با هدف واقع گرایانه تر شدن بازی، توسط کونامی (Konami) ساخته شده است. کافیست یکبار با این زاویه دوربین در یکی از استادیوم های اولدترافورد منچستر یونایتد و آلیانز آرنا بایرن مونیخ به تجربه بازی بپردازید. کونامی همیشه معروف بوده به یک شرکتی که برای طرفداران خود ارزش قائل نیست و به حرف آنها گوش نمی دهد، اما به نظر می رسد آنها در این مورد (انتقاد به زاویه دوربین، در سری های قبلی) به حرف طرفداران خود گوش کرده است. همچنین یکی از برتری هایی که FIFA بر PES داشت، همین زاویه دوربین بود که حالا eFootball PES 2020 هم در این زمینه حرفی برای گفتن دارد.

استایل رونالدینیویی هم که از آن با عنوان یکی از تکنیکی ترین و البته سرگرم کننده ترین استایل ها در زمین یاد می شود قرار است در سری جدی بازی برای اولین بار حضور داشته باشد.

این ویژگی ها ست های حرکات نمایشی و روان او در مواجه با مدافعان و تماس های او در کنترل اولیه توپ مثل استپ سینه و کنترل توپ از پشت ((Back Control را شامل می شوند.

سایر موارد گیم پلی که در سری جدید با تغییر مواجه شده اند شامل: دامنه تنوع بالا در کنترل اولیه توپ (First Touch)، مکانیزم های پیشرفته فریب بازیکن مقابل، دقت بالای نواختن ضربات آزاد در شرایط و سناریوهای مختلف، ویژگی های بهتر فیزیک توپ، در کنار تغییرات در مهارت ها و توانایی های پیشین بازیکنان در بازی هستند.ِ

همچنین در سری 2020 راه های جدیدی برای دفاع در بازی به وجود آمده اند. در کنار این ویژگی ها می توان به امکان انجام خطای عمد بر روی بازیکنان اشاره کرد.

نکات مثبت بازی
  • زاویه دوربین Stadium
  • طراحی چهره ها
  • پیشرفت مستر لیگ (Master League)
  • پیشرفت گیم پلی و هوش مصنوعی
  • گرافیک عالی (از نورپردازی گرفته تا کیفیت چمن ها و ...)
  • پیشرفت انیمیشن ها
  • پیشرفت خاصی در جو استادیوم ها و تماشاگران دیده نمی شود

طراحی چهره، همانطور که انتظار می رفت …

PES هرچقدر هم که از رقیب خود، در بخش های مختلف ضعیف تر عمل کرده باشد، بدون در طراحی چهره ها فوق العاده عمل کرده است. هر سال که می گذرد سیستم اسکن کونامی قوی تر از قبل می شود و ما با چهره هایی با جزئیات فراوان روبرو هستیم و همین کمک می کند تا ما با فوتبال واقعی تری روبرو باشیم.

پیشرفت گیم پلی و هوش مصنوعی

قبل از اینکه به بررسی این بخش بپردازم، باید این نکته را در نظر داشته باشید که اگر از طرفداران قدیمی PES باشید، بدون شک از تغییرات گیم پلی آن لذت خواهید برد، اما اگر تابحال با سری بازی PES ارتباط برقرار نکرده اید و همیشه به سراغ فیفا (FIFA) رفته اید، مطمئن باشید که تغییرات و پیشرفت های بازی eFootball PES 2020 به چشم شما نخواهد آمد. بازی پی اس 2020 چه از لحاظ گیم پلی و چه از لحاظ هوش مصنوعی، پیشرفت قابل توجهی داشته است و همه اینها باعث شده تا ما بیش از گذشته با یک رقابت فوتبال واقع گرایانه روبرو باشیم.

پس از مدتها انتظار سرانجام اعتراض هواداران به عدم اعمال تغییرات بزرگ در مستر لیگ بازی جواب داد و کونامی با تغییراتی که در این بخش به وجود آورد نشان داد که توجه به خواسته هواداران در سری جدید برایش در اولیت قرار دارد.

کونامی اول از همه با دیالوگ های این بخش شروع کرده و با در نظر گرفتن جمله های پیش فرض برای کابران سکان هدایت پروسه ها و سناریوهای مختلف را کاملا به دست آنها سپرده است.

 

کاربران این بخش دیگر می توانند با توجه به خواسته ها و منافع شخصی‌شان جواب هایی که خود بازی در اختیارشان می گذارد را انتخاب کنند و داستان مختص به خودشان را در بازی پیش ببرند.

بخش ترنسفر مارکت بازی هم در سری جدید از الگوریتم های جدیدی در نقل و انتقالات بازیکنان، قیمت، دستمزد آنها و سایر عناصر مهم در بالا بردن هرچه بیشتر کیفیت بازی و نزدیکتر کردن آن به دنیای واقعی استفاده کرده است.

تغییرات دیگر در این بخش از قرار زیر خواهند بود:

  • قابلیت ساخت و شخصی سازی لوگوهای شرکت های اسپانسر در پس زمینه مصاحبه ها و منوی اصلی مستر لیگ
  • قابلیت ساخت و شخصی سازی ظاهر سرمربی، که در سری 2020 به لطف تکنولوژی 3D بازی دستتان برای استفاده از این ویژگی بازتر از همیشه خواهد بود
  • قابلیت استفاده از بسیاری از سرمربی های اسطوره‌ای مثل زیکو، یوهان کرایف و مارادونا به عنوان بازیکن در بازی ها

خانه تکانی مستر لیگ (Master League)

کونامی این بار در مستر لیگ (Master League) بازی پی اس 2020 سعی کرده تا این عنوان را تبدیل به یک بازی شبیه ساز واقعی فوتبال کند. اگر قبلا (تا PES 2019) به راحتی بازیکنان حریف را جذب می کردید و هیچ رقیبی در بازار نقل و انتقالات نداشتید، در مستر لیگ (Master League) بازی eFootball PES 2020 باید خود را آماده یک چالش بزرگ آماده کنید. به طور مثال قیمت بازیکنان با واقعیت هیچ فرقی ندارد و یا اگر قصد خرید بازیکن کلیدی از رقیب خود دارید، باید پروسه ها و نشست های طولانی را با مدیران تیم حریف برگزار کنید تا شاید نتیجه گرفتید.

کونامی از مد جدیدی با عنوان مچ دی در بازی رونمایی خواهد کرد. این مد آنلاین با آوردن فرهنگ بازی فوتبال به میدان رقابت آنلاین به کاربران این اجازه را می دهد تا با توجه به رای سایر کاربران وارد زمین بازی در این مد شوند.

خب آن طور که بویش می آید در این بازی ها راهی جز دادن پاس های بی نقص و زدن گل های مسحور کننده برای حضور در گرند فینال آخر هفته نخواهید داشت.

 

در این مد شما در کنار سایر تازه واردان برای حضور در گرند فینال نهایی تلاش خواهید کرد. همان طور که هر رویداد هفتگی به فاز پایانی خود می رسد، نتایج بازی های انجام شده در هر گروه آنالیز می شوند و از میان آنها بهترین بازیکنان انتخاب می شوند.

بازیکنان انتخابی به عنوان نمایندگان گروه خود جواز حضور در گرند فینال را کسب می کنند. لازم به ذکر است که مسابقه گرند فینال را هر هفته می تواند به صورت زنده از فید لایو استریم مد مچ دی تماشا کنید.


نام بازی چرا عوض شده؟

خب شاید باورش سخت باشد ولی کونامی نام بازی را در سری جدید کمی طولانی تر کرده است؛ نام بازی در سری جدید به eFootball PES 2020 تغییر پیدا کرده است.

شاید دلیل این تغییر نام توسط کونامی مطرح تر کردن فرنچایز خود به عنوان یکی از قطب های ورزش الکترونیک یا همان eSports در جهان است که خب با توجه به سلطه بی چون و چرای فیفا بر ورزش الکترونیک فوتبال در جهان این اقدام از جانب کونامی کاملا هوشمندانه به نظر می رسد.

ناگفته نماند که کونامی در راه تحقق اهداف خود در این زمینه قدم های خوبی هم در سری جدید برداشته است که مد جدید و آنلاین مچ دی همانطور که قبلا هم به آن اشاره شد از جمله آن خواهد بود.

گرافیک فوق العاده

یکی از ویژگی هایی که در بازی پی اس 2020 می توان درباره آن بدون شک و شبهه صحبت کرد، گرافیک خیلی خوب آن است که هر سال پیشرفت می کند. نورپردازی، کیفیت چهره ها و جزئیات آن (نظیر عرق کردن بازیکنان) چمن ها و علی الخصوص کیت ها (لباس تیم ها) بسیار عالی صورت گرفته است. البته بیشتر از این انتظار نمی رفت، چرا که کونامی (Konami) همیشه در این امر موفق عمل کرده است.


ثبت نقد و بررسی

امتیاز و دیدگاه کاربران

از مجموع ۰ امتیاز
شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید
خرید کالا
شناسه‌ی کالا
3958
۰
۰
ورود/ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید

رمز عبور خود را وارد نمایید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
لطفا کد یکبار رمز ارسال شده به ایمیل یا موبایل خود را وارد کنید
شما قبلا وارد شده اید